آخرین وضعیت استان سیل زده خوزستان از زبان رئیس مجمع نمایندگان استان

به گزارش اخبار برخط، رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: اکنون وضعیت در بالادست رودخانه کارون و کرخه به ثبات رسیده است.

آخرین وضعیت استان سیل زده خوزستان از زبان رئیس مجمع نمایندگان استان

قاسم ساعدی در گفت وگو با اخبار برخط درباره آخرین وضعیت استان سیل زده خوزستان اعلام کرد: در استان خوزستان دو رودخانه کرخه و کارون مدت طولانی است که طغیان نموده و مشکلاتی را برای منطقه ایجاد نموده است. اکنون در قسمت بالادست کارون و سمت اهواز وضعیت به ثبات رسیده است و شرایط تحت کنترل است اما اوج طغیان به شادگان رسیده و همه دستگاه های دولتی و گروه های جهادی و مردمی اکنون در آنجا مستقر بوده و در حال مقابله با سیل هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: در مورد رودخانه کرخه نیز چند روزی است که شرایط به ثبات رسیده است و آب کنترل شده است. اکنون وضعیت استان نسبت به روزهای گذشته بهتر است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس توضیح داد: از نظر اسکان نیز مردم چندین روستا که به زیر آب رفتند در مدارس و سالن های ورزشی مستقر شدند و امکانات لازم نیز از سوی هلال احمر و مواکب راه اندازی شده و مؤسسات خیریه در حال تأمین است.

وی در سرانجام گفت: اگر آب مقداری دیگر در روستاها فروکش کند می گردد وضعیت خانه ها را سامان داد و مردم نیز در منازل خود با فراهم کردن امکانات لازم و ترمیم منازل مستقر شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آخرین وضعیت استان سیل زده خوزستان از زبان رئیس مجمع نمایندگان استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین وضعیت استان سیل زده خوزستان از زبان رئیس مجمع نمایندگان استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید