اجرای جدولگذاری معابر گلستان با 45 میلیارد ریال اعتبار

به گزارش اخبار برخط، علیرضاعرب در مصاحبه با خبرنگاران، از اجرای پروژه جدول گذاری در سطح شهر گلستان اطلاع داد و گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر، مدیریت شهری گلستان با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول را در دستور کار قرار گرفته است.

اجرای جدولگذاری معابر گلستان با 45 میلیارد ریال اعتبار

شهردار گلستان در ادامه اضافه کرد: ساماندهی و برطرف نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آبهای سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می گردد.

وی بیان داشت: در این راستا و با هدف ارتقای سطح بهداشت محیط زندگی شهروندان و ایجاد رضایت شهروندان جدول گذاری با 45 میلیارد ریال در سطح در حال اجرا و برخی نیز به انتها رسیده است.

عرب با اشاره به هدف از اجرای این طرح که ارتقای سطح کیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری اسا در ادامه گفت: تسهیل در تردد و عبور و مرور، سامان دهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده رو ها و جداول حاشیه خیابان های سطح منطقه از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اجرای جدولگذاری معابر گلستان با 45 میلیارد ریال اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای جدولگذاری معابر گلستان با 45 میلیارد ریال اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید