اسپیس ایکس هفته آینده تمرین پرتاب استارشیپ را انجام می دهد

به گزارش اخبار برخط به نقل از انگجت، این شرکت فضایی خصوصی روز پنجشنبه، عکس های جدیدی از این موشک فوق سنگین در تأسیسات بوکا چیکا در تگزاس منتشر کرد.

اسپیس ایکس هفته آینده تمرین پرتاب استارشیپ را انجام می دهد

اسپیس ایکس درباره این تصاویر گفت: کارکنان ما در حال کار بر روی تمرین پرتاب هفته آینده هستند و پس از آن اولین آزمایش پرواز یکپارچه استارشیپ رخ می دهد. این کار هفته بعد اتفاق افتاده و در انتظار تأیید نظارتی است.

تاریخ اولین پرواز مداری استارشیپ برای نزدیک به دو سال مرتب تغییر نموده است. در شروع فوریه، یک هفته پس از اینکه اسپیس ایکس اولین آزمایش سوخت انباشته موشک مذکور را با موفقیت انجام داد، مدیرعامل این شرکت گفت که اگر آزمایش های به جامانده آن هم به خوبی انجام گردد، برای پرتاب استارشیپ در ماه مارس کوشش خواهد شد.

چند روز بعد، اسپیس ایکس کوشش کرد تمام 33 موتور مرحله اول پرتاب موشک را به صورت ایستا روشن کند، کاری که قبلاً سعی ننموده بود انجام دهد. این آزمایش گامی حیاتی به سوی تحقق اولین پرواز مداری استارشیپ بود، اگرچه این موشک آزمایش مذکور را انجام نداد، زیرا دو موتور آن قبل از خاتمه پرتاب از کار افتادند.

اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده، یک بازه زمانی پرتاب موقت در 17 آوریل برای استارشیپ مشخص کرد. با این حال، هنوز مجوز پرتاب موشک را به اسپیس ایکس اعطا ننموده است، کاری که قبل از پرتاب قانونی لازم است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اسپیس ایکس هفته آینده تمرین پرتاب استارشیپ را انجام می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپیس ایکس هفته آینده تمرین پرتاب استارشیپ را انجام می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید