این بیماری پوستی خطرناک در کمین کسانی که عاشق پیاده روی زیر باران هستند

به گزارش اخبار برخط، خبرنگاران : یک پزشک متخصص گفت: قدم زدن در زیر باران نه تنها رمانتیک نیست، بلکه می تواند باعث بروز مسائل پوستی گردد.

این بیماری پوستی خطرناک در کمین کسانی که عاشق پیاده روی زیر باران هستند

به گزارش اخبار برخط به نقل از اخبار برخط ، ناتالیا یاکوولوا، متخصص پوست و مو در خصوص راه رفتن زیر باران هشدار داد.

ناتالیا یاکوولوا می گوید که هیچ چیز رمانتیکی در این کار وجود ندارد و بلکه می تواند منجر به مراجعه به بیمارستان یا بروز یک فرایند التهابی پیچیده بر روی پوست گردد.

او اضافه کرد: هنگامی که قطرات باران از جو عبور می نمایند، تمام مواد مضر موجود در آن را جذب می نمایند. آن ها به مو آسیب نمی رسانند، قلیایی نیستند و اسید نیستند، بلکه آب هستند، اما از آنجا که حاوی مقدار زیادی فلزات سنگین هستند می توانند باعث التهاب شوند.

این پزشک متخصص شرح داد: وقتی فرد در مرکز شهر زیر باران قدم می زند، یعنی جایی که بحران های ترافیکی و آلودگی مداوم وجود دارد، باعث بروز مسائل پوستی می گردد.

یاکوولوا گفت: وقتی اولین علائم ناخوشایند ظاهر شد، باید بلافاصله با یک پزشک متخصص تماس بگیرید. این بیماری می تواند با علائم مختلفی بروز کند. در برخی موارد، استفاده منظم از پماد کافی است و گاهی اوقات به درمان پیچیده ای احتیاج است. البته نباید بدون مشورت با پزشک از از آنتی بیوتیک ها، دارو ها و پماد های هورمونی استفاده کرد.

منبع: اقتصادنیوز

به "این بیماری پوستی خطرناک در کمین کسانی که عاشق پیاده روی زیر باران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بیماری پوستی خطرناک در کمین کسانی که عاشق پیاده روی زیر باران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید