برگزاری جشنواره صنایع دستی در شهرستان فردیس پایان خرداد 99

به گزارش اخبار برخط، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردیس گفت: با توجه به بازگشایی واحدهای گردشگری هماهنگی های لازم برای ایجاد یک جشنواره و نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی به مناسبت روز صنایع دستی در پایان خرداد انجام شده است.

برگزاری جشنواره صنایع دستی در شهرستان فردیس پایان خرداد 99

به گزارش اخبار برخط به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، عباس نوری در نشستی که روز شنبه 3 خرداد 99 در محل اداره این شهرستان با تعدادی از هنرمندان و کارشناسان این صنعت برگزار گشت، اضافه نمود: نیاز مبرم به زیرساخت های آموزشی مناسب در کشور و ضرورت آموزش و توانمندسازی همه هنرمندان برای استفاده بهینه از فضای مجازی، باید در دستور کار قرار بگیرد.

او گفت: برای برپایی نمایشگاه های عرضه و فروش محصولات صنایع دستی در سطح شهرستان، استان ها و برند سازی محصولات باید اقدامات جدی انجام دهیم، همچنین از صادرکنندگان صنایع دستی حمایت کنیم.

در این نشست از تجربه برخی از کارشناسان و اساتید پیشکسوت صنایع دستی استفاده شد و آن ها آمادگی خود را برای برگزاری دوره های آموزشی مدیریت کسب وکار برای هنرمندان صنایع دستی اعلام کردند.

همچنین مقرر شد در نشست های آینده همکاری متقابل با بخش خصوصی و گروه های مردم نهاد در زمینهٔ صادرات محصولات صنایع دستی در سطح استان و شهرستان انجام شود.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری جشنواره صنایع دستی در شهرستان فردیس پایان خرداد 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جشنواره صنایع دستی در شهرستان فردیس پایان خرداد 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید