دو خودرو تازه کراس اوور ایران خودرو در راه بازار

به گزارش اخبار برخط، امروزه خودروهای شاسی بلند از محبوبیت بالایی برخوردارند، اما در چند سال اخیر، خودرو هایی تحت عنوان کراس اوور (Cross Over) وارد بازار شده اند که حد واسط خودروهای سواری و شاسی بلند محسوب می شوند.

دو خودرو تازه کراس اوور ایران خودرو در راه بازار

به دلایلی چون مقرون به صرفه تر بودن، کوچکتر بودن و . . . نسبت به خودروهای شاسی بلند، هواداران زیادی پیدا نموده اند و رقیب شاسی بلندها شده اند. خودروسازان داخلی نیز به علت علاقه خریداران به این بخش از بازار به سمت فراوری یا مونتاژ این محصولات حرکت نموده اند.

ایران خودرو در آخرین معرفی محصول تازه خود از ری را، کراس اوور تازه این شرکت رونمایی کرد. ولی ظاهرا یک کراس اوور دیگر نیز در ایران خودرو در حال فراوری شدن است.

کیانوش پورمجیب معاون اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو در نشست ایران خودرو بیان کرد:

در سال های گذشته معضل بزرگی در ایران خودرو به نام فراوری خودروهای ناقص وجود داشت که در برنامه ریزی های سال جاری این موضوع تقریبا به طور کلی رفع شده است. به جز یکی از سایت های فراوری کشور، الباقی از ابتدای سال جاری هیچ خودرو ناقصی فراوری ننموده اند و تمامی خودروهای فراوری شده به صورت کامل بوده است.

معاون اجرایی گروه صنعتی ایران خودرو اضافه نمود: تحویل بخش زیادی از فراوریات سال جاری اجرا شده و فرایند سرعت دهی به تحویل خودرو همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: گارانتی محصولات به سه سال و 60 هزار کیلومتر افزایش دادیم و برای خودرو تارا نیز گارانتی 6 ماهه قوای محرکه را برای مشتریان در نظر گرفته ایم. دو محصول ریرا و یک کراس لوکس دیگر در دست توسعه است که در سه ماهه دوم سال آینده به بازار وارد خواهد شد . وی بیان داشت:

توسعه موتور سه سیلندر در مرحله صنعتی سازی قرار گرفته است و قرار است سبد محصولات را توسعه دهد. بعلاوه گیربکس اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نیز در دست ساخت است.

گیربکس 6 سرعته نیز قرار است افزایش فراوری داشته باشد. خودرو تارای برقی نیز سال جاری رونمایی خواهد شد.

***

اخبار خودرو را در بلاگ اخبار برخط بخوانید.

***

تازهترین آگهی های خودرو
منبع: بلاگ دیوار

به "دو خودرو تازه کراس اوور ایران خودرو در راه بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو خودرو تازه کراس اوور ایران خودرو در راه بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید