رویداد جذب سرمایه در حوزه آب و انرژی برگزار می شود

به گزارش اخبار برخط، رویداد آنلاین جذب سرمایه در حوزه آب و انرژی دوشنبه 19 خرداد ماه جاری به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

رویداد جذب سرمایه در حوزه آب و انرژی برگزار می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی اخبار برخط به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در این رویداد که دو شنبه 19 خرداد ماه جاری از ساعت 10 تا 12 به صورت آنلاین برگزار می شود 6 استارت آپ این حوزه توانمندی های خود را به سرمایه گذاران خطرپذیر ارائه می کنند. همچنین خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه می شود.

شایان ذکر است، حضور در این رویداد به صورت آنلاین و برای عموم رایگان است و علاقه مندان می توانند از لینکhttps://online.inif.ir/ch/demoday در این رویداد حضور یابند. علاقه مندان همچنین می توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره 42170000-021 داخلی 6010 تماس حاصل کنند.

گفتنی است؛ در طرح هم سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی، این صندوق منابع مالی را در قالب سرمایه گذاری و نه تسهیلات ارایه می دهد، به طوری که هر طرحی را عاملان صندوق یعنی صندوق های پژوهش و فناوری، حاضر به مشارکت 20 درصدی در آن طرح باشند صندوق نوآوری و شکوفایی بسته به سطح فناوری و اولویت راهبردی تا 80 درصد از منابع باقیمانده را تامین کرده و در سود و زیان طرح سهیم خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "رویداد جذب سرمایه در حوزه آب و انرژی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد جذب سرمایه در حوزه آب و انرژی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید