رویداد QuakeCon 2022 مرداد ماه به صورت دیجیتالی برگزار می گردد

به گزارش اخبار برخط، رویداد QuakeCon که به وسیله کمپانی بتسدا و زنی مکس برگذار می گردد، از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا، تقریبا مانند هر مراسم بزرگ دیگری چند سال سخت را پشت سر گذاشته است. هواداران بتسدا امیدوار بودند که این شرکت در نهایت بتواند یک رویداد زنده را در سال 2022 میزبانی کند، اما به نظر می رسد که اینطور نیست.

رویداد QuakeCon 2022 مرداد ماه به صورت دیجیتالی برگزار می گردد

به تازگی توییتر رسمی QuakeCon اعلام نموده است که این رویداد در امسال منحصرا به صورت دیجیتال برگزار خواهد شد. در ادامه بیانیه کلی برگزارنمایندگان این رویداد آمده است.

QuakeCon نمایشگاه سالانه ای است که به وسیله بتسدا میزبانی می گردد و بازی های تازه و آینده ای که به وسیله استودیوهای متعلق به این کمپانی ساخته می گردد را به نمایش می گذارد. رویداد QuakeCon 2020 به علت کرونا لغو شد، در حالی که مراسم سال گذشته نیز یک رویداد مجازی بود. برای بتسدا مجازی شدن مراسم امسال نمی تواند تصمیم آسانی باشد زیرا لغو E3 به طور پیش فرض روی استارفیلد تأثیر گذاشته است. با کنار گذاشتن نسخه تازه الدر اسکرولز و فال آوت برای مدتی، این شرکت بازی های زیادی نظیر ردفال اثر استودیوی آرکین دارد که می توانست آن ها را برای تماشاگران به صورت زنده نشان دهد. حال با مجازی شدن مراسم امسال، واضح است که بازی استارفیلد چندان تبلیغاتی پیش از انتشار خود دریافت نخواهد کرد.

با لغو شدن مراسم E3 در امسال، بازیکنان در کنار رویداد QuakeCon می توانند به مراسم دیجیتال Summer Game Fest که به وسیله جف کیلی به عنوان خالق رویداد گیم اواردز رهبری می گردد، چشم بدوزند. این مراسم در ماه ژوئن برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که رویدادهای زنده برای ناشران بازی چه بزرگ و چه کوچک بسیار مهم است زیرا این فرصت را خواهند داشت تا محصولات خود را که اکنون با تریلرهای مختلف و مراسم های دیجیتالی معرفی می نمایند، به صورت حضوری و با هیجان بیشتر به بازیکنان نشان دهند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "رویداد QuakeCon 2022 مرداد ماه به صورت دیجیتالی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد QuakeCon 2022 مرداد ماه به صورت دیجیتالی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید