فروش یک میلیارد و 120 میلیون تومانی نمایشگاه صنایع دستی کرمان

به گزارش اخبار برخط، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: یازدهمین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بیش از یک میلیارد و 120 میلیون تومان فروش داشته است.

فروش یک میلیارد و 120 میلیون تومانی نمایشگاه صنایع دستی کرمان

به گزارش اخبار برخط به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کرمان، غلامرضا فرخی مدیرکل میراث فرهنگی استان در جلسه کارگروه میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه یازدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری کرمان با حضور 31 استان در محل نمایشگاه های دائمی جنوب شرق برگزار گردید، اظهار کرد: بیش از یک میلیارد و 120 میلیون تومان در این نمایشگاه فروش داشتیم.

او با بیان اینکه 35 هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری استان دیدن کردند، اظهار کرد: نمایشگاه مذکور مورد استقبال خوب مردم نهاده شد.

فرخی حضور غرفه های بوم گردی را نکته قابل توجه یازدهمین نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری استان دانست و اضافه نمود: سال جاری اقامتگاه های بوم گردی استان به علاقمندان حوزه گردشگری معرفی گردید.

او با اشاره به برپایی بازارچه های صنایع دستی ویژه ایام نوروز98، گفت: بازارچه های نوروزی صنایع دستی یکی از جاذبه های گردشگری هر شهرستان محسوب می گردد بطوریکه در کنار عرضه صنایع دستی، عرضه و نمایش غذاهای سنتی و موسیقی های محلی هر منطقه را خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه در نوروزسال جاری ،15بازارچه نوروزی در سرتاسر استان برگزار می گردد، توضیح داد: این بازارچه ها در محل اماکن تاریخی، فرهنگی و گردشگری شهرستانهای استان کرمان برپا می شوند.

او بر لزوم تخصیص اعتبار برای معرفی ظرفیتها و قابلیت های این استان تاکید و اعلام کرد: بسیاری از جاذبه های گردشگری کرمان برای گردشگران داخلی و خارجی ناشناخته است.

منبع: میراث آریا

به "فروش یک میلیارد و 120 میلیون تومانی نمایشگاه صنایع دستی کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش یک میلیارد و 120 میلیون تومانی نمایشگاه صنایع دستی کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید