لوکادیا از تیم چینی هم جدا می گردد؟ ، بهانه تازه برای مهاجم فراری پرسپولیس!

به گزارش اخبار برخط، شرایط تیم چینی یورگن لوکادیا شاید موجب گردد دوران حضور این مهاجم هلندی در این تیم، چندان طولانی نگردد.

لوکادیا از تیم چینی هم جدا می گردد؟ ، بهانه تازه برای مهاجم فراری پرسپولیس!

به گزارش اخبار برخط مهاجم هلندی و سابق پرسپولیس که در این تیم پیروز به ثبت 6 گل در 9 بازی شده بود بالاخره بعد از چند ماه بلاتکلیفی، سوپرلیگ چین را انتخاب کرد تا همچنان در قاره کهن به فوتبال خود ادامه دهد.

این بازیکن به صورت رسمی در کانگژو لاینز معارفه شد تا به خرید نو این تیم آبی پوش چینی تبدیل گردد، اما نگاهی به اتفاق های این تیم در گذشته نشان می دهد شاید این مهاجم هلندی نتواند تا خاتمه مدت قرارداد خود در این باشگاه به فعالیتش ادامه دهد.

تیم نو لوکادیا که سابقه دو نایب قهرمانی در لیگ یک چین را در سال های 2014 و 2019 دارد، پیش از این در سال 2014 با راهنمایی افشین قطبی به عنوان تیم دوم به لیگ برتر چین صعود کرد. در همان سال مهرداد خانبان مربی کنونی پرسپولیس نیز که سابقه کار در لیگ امریکا را دارد به عنوان دستیار و آنالیزور در کنار افشین قطبی حضور داشت.

گفته می گردد مدیران این باشگاه نسبت به تعهدات مالی خود در قبال مربیان و بازیکنان پایبند نیستند و شاید همین موضوع روی آینده لوکادیا در این تیم، تاثیرگذار باشد.

کانگژو مایتی لاینز همیشه در سوپر لیگ حرفه ای چین بین رده 8 تا 14 جدول بوده و دو بار هم به لیگ دسته اول این کشور سقوط نموده و جزو تیم های معمولی رو به پایین محسوب می گردد.

باید منتظر ماند و دید آیا لوکادیا همکاری خود با این باشگاه چینی را به مانند پرسپولیس نیمه کاره رها خواهد نمود یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین

به "لوکادیا از تیم چینی هم جدا می گردد؟ ، بهانه تازه برای مهاجم فراری پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکادیا از تیم چینی هم جدا می گردد؟ ، بهانه تازه برای مهاجم فراری پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید