فهرست نو باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی مهر ماه 1400

به گزارش اخبار برخط، یکی از راه های کسب اطلاعات از اندازه کیفیت خودروها و مسائل احتمالی آنها، گزارش های سازمان های مستقل ناظر بر کیفیت محصولات تولیدی می باشد. مؤسساتی نظیر جی دی پاور در این زمینه پیشتاز است و می توان با اعتماد به گزارش های آنهاتصمیم گیری نمود. این گزارش ها از طیف وسیعی از مشتریان و خریداران به دست آمده است.

فهرست نو باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی مهر ماه 1400

در ایران نیز شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران که یک مؤسسه خصوصی است که این وظیفه را برعهده دارد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی موردتأیید وزارت صنعت، معدن و تجارت، بخش عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی خودروها در کشور را برعهده دارد.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مطابق دستورالعمل های موجود، خودروهای داخلی را در 5 دسته قیمتی موردبررسی قرار می دهد و بسته به سطح کیفی و اندازه رضایت مشتریان، بین 1 تا 5 را به آنها اختصاص می دهد.

فرایند ارزشیابی کیفی خودروها به منظور آگاهی از تمام ایرادات موجود در خودرو از طریق راهنمایی آدیت به کشف عیوب عملکردی و تأثیر حداکثری ایرادات ایمنی طراحی شده است. باید اشاره نمود در ارزشیابی کیفی، خودرو از نظر عیوب ظاهری و عملکردی موردبازرسی قرار می گیرد. هدف اصلی از این گزارش، ارتقای کیفیت خودروها، افزایش رضایت مشتریان و ایجاد رقابت مثبت بین خودروسازها است.

در ادامه گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در مهر ماه 1400 را مشاهده می کنید:

  • جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک ـ بخش وانت
  • جدول سطوح کیفی خودروهای گروه سبک ـ بخش سواری

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ اخبار برخط بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "فهرست نو باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی مهر ماه 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست نو باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی مهر ماه 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید