محموله های برکت و سینوفارم و آسترازنکا در راه قم

به گزارش اخبار برخط، معاون دانشگاه علوم پزشکی قم از ارسال محموله های گسترده واکسن به قم در روزهای آینده اطلاع داد.

محموله های برکت و سینوفارم و آسترازنکا در راه قم

به گزارش گروه استان ها اخبار برخط؛ سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 455 هزار و 881 دوز واکسن در استان قم تزریق شده است که از این تعداد، 342 هزار و 730 نفر دوز اول و 113 هزار و 151 نفر هم دو دوز را دریافت نموده اند.

وی با اشاره به اینکه در تامین واکسن کرونا برای جامعه هدف در استان قم مسئله ای وجود ندارد توضیح داد: در روز گذشته 25 هزار واکسن از نوع آسترازنکا و کووایران برکت به استان قم اختصاص داده شده است که تا خاتمه امروز هم 27 هزار دوز واکسن از نوع سینوفارم به این تعداد افزوده خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به ایمنی زایی قابل قبول همه واکسن های موجود علی رغم تنوع بالا، تاکید نمود: اولویت بندی ویژه ای از سوی سازمان بهداشت جهانی معین نشده است و تمام واکسن هایی که در دسترس هستند برترین واکسن ها هستند.

محبی در خاتمه با تاکید بر لزوم اعتماد مردم به فرایند واکسیناسیون گفت: از تمامی واجدین شرایط تزریق واکسن درخواست می کنیم در اسرع وقت با مراجعه به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند. در نهایت توجه به پروتکل ها برای گذر ایمن از این پاندمی برای همه مردم الزامی است و امیدواریم با انجام واکسیناسیون با سرعت حداکثری بتوانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محموله های برکت و سینوفارم و آسترازنکا در راه قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله های برکت و سینوفارم و آسترازنکا در راه قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید