نمایش درخشان لک؛ هفت بازی بدون گل خورده در جریان بازی

به گزارش اخبار برخط، خبرگزاری خبرنگاران- درخشش ادامه دار دروازه بان پرسپولیس به صعود تیمش به فینال لیگ قهرمانان آسیا ختم شد.

نمایش درخشان لک؛ هفت بازی بدون گل خورده در جریان بازی

به گزارش اخبار برخط، حامد لک در 6 مسابقه مقابل التعاون عربستان(2 بار)، الدحیل قطر، شارجه امارات، السد قطر و پاختاکور ازبکستان آنقدر انتظارها را بالا برد که همه طرفداران پرسپولیس توقع داشتند که او در بازی نیمه نهایی هم دروازه تیمش را برابر ستاره های النصر بسته نگه دارد. شماره 81 پرسپولیس که چالش سختی در آغاز کارش با پرسپولیس در آسیا داشت، در دیدارهای گذشته هیچ گلی در جریان مسابقات دریافت نکرد و تنها یک بار با پنالتی المعز علی گل خورد و با ثبت 5 کلین شیت نقش ویژه ای در رسیدن تیمش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت.

حامد لک روی ارسال ها و شوت های بازیکنان النصر عربستان واکنش های خوبی داشت ولی بدشانسی و ضربه پنالتی عبدالرزاق حمدالله که بهترین گلزن لیگ حرفه ای عربستان است، اجازه نداد یک کلین شیت دیگر در کارنامه او ثبت گردد. اما این دروازه بان در ضربات پنالتی دوباره شایستگی های خود را به نمایش گذاشت و چهارمین پنالتی النصر را که توسط مایکون زده شد، با شیرجه تماشایی به سمت راست دروازه مهار کرد تا پایه گذار صعود سرخ ها به فینال گردد.

لک که با نمایش استثنایی خود محبوبیت زیادی هم در بین تماشاگران پرسپولیس به دست آورده، پس از مهار پنالتی لوگو این باشگاه که روی پیراهنش بود را بوسید و در استادیوم جاسم بن حمد سجده شکر کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس با یاری خط دفاعی فوق العاده اش راهی فینال آسیا شده است. تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک بازی جانانه برابر النصر عربستان، در ضربات پنالتی با حساب 5-3 پیروز شد. نکته قابل توجه در مورد تیم یحیی گل محمدی این است که آنها در جریان بازی، در 7 بازی خود هیچ گلی دریافت نکرده اند و در دو مسابقه ای که گل خورده اند، از روی نقطه پنالتی دروازه شان باز شده است.

در این میان نقش حامد لک بسیار پررنگ است و نمایش های خوب این گلر باعث شده این آمار به ثبت برسد اما خارج از این موضوع، خط دفاعی پرسپولیس و عملکرد دفاع تیمی شاگردان گل محمدی خارق العاده است و به رقبا اجازه خودنمایی مقابل محوطه جریمه را نداده و این موضوع، یکی از مهمترین نکات تیم فعلی پرسپولیس و گل محمدی است. بدون شک پرسپولیس با تکیه بر عملکرد بی نقص دفاعش حمله می کرد و با توان بالا راهی فینال آسیا شد.

در حالی که کمی جای خالی بیرانوند بعد از سفرش به بلژیک حس می شد بعد از حضور حامد لک درون دروازه پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان او دلتنگی ها را برای دروازه بان شماره یک تیم ملی انتها داد. لک در بازی امشب برابر النصر تنها یک بار و از روی نقطه پنالتی عبدالرزاق حمدالله دروازه اش باز شد. او یک سیو خیلی خوب در وقت های اضافه داشت اما اوج کارش ضربات پنالتی بود که توانست با مهار پنالتی مایکون بازیکن برزیلی پرسپولیس را به فینال برساند.

شجاع خلیل زاده در بهترین روزهای فوتبالی اش در لیگ قهرمانان به پست عبدالرزاق حمدالله خورد و بهترین مهاجم حال حاضر فوتبال آسیا را مهار کرد. النصر که یک خط حمله و هافبک قدرتمند داشت نتوانست عملا فرصت های زیادی را روی دروازه پرسپولیس به وجود بیاورد. شجاع امشب به خوبی خط دفاعی پرسپولیس را رهبری کرد و مثل بازی های قبلی کم اشتباه بود.

نمایش کنعانی زادگان در این دوره از رقابت ها آنقدر خوب بود که سیدجلال حسینی نیمکت نشین شد. در این بازی هم کنعانی زادگان علاوه بر موفقیت در بازی دفاعی و گذراندن یک روز بی اشتباه توانست در بازیسازی و خارج کردن تیم از پرس سنگین حریف نقش مهمی ایفا نماید. زوج کنعانی و شجاع یکی از جذاب ترین ها در این دوره از رقابت ها بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نمایش درخشان لک؛ هفت بازی بدون گل خورده در جریان بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش درخشان لک؛ هفت بازی بدون گل خورده در جریان بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید