پکیج بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب بازی های جام جهانی 2022 قطر شامل چه امکاناتی است ؟

به گزارش اخبار برخط، اگر قصد تهیه بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب را دارید، در نظر داشته باشید که این بلیط ها انفرادی بوده و برای تماشای مسابقات و رزرو جایگاه به شما ارائه می گردد و این امکان را به شما می دهند تا بتوانید از روی جایگاه ورزشگاه به همراه بعضی خدمات رفاهی و پذیرایی مناسب، از تماشای زنده بازی های جام جهانی قطر لذت ببرید. مکان جایگاه ها به نوع بلیط مچ هاسپیتالیتی کلابی که خریداری می کنید بستگی دارد و اطلاعات نهایی و تاییدیه خرید بلیط ها در زمان مناسب به وسیله MATCH Hospitality مشخص خواهد شد.

پکیج بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب بازی های جام جهانی 2022 قطر شامل چه امکاناتی است ؟

بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب

بعلاوه نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که سطح خدمات و مزایای بلیط های مختلف با هم تفاوت دارد و طیف وسیعی از انواع بلیط ها مبتنی بر بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب در دسترس مهمانان قرار خواهند گرفت که شامل خدمات پذیرایی در روز مسابقه و در استادیوم خواهند بود. بنابراین بر اساس بلیط مچ هاسپیتالیتی کلابی که خریداری می کنید، منطقه جایگاه های شما فرق خواهد نمود که این جایگاه ها در انواع خصوصی و مشترک (در صورت رزرو چندتایی) به مهمانان ارائه می گردد و بعلاوه، مهماندارانی در کنار شما خواهند بود که پذیرایی های لازم را به عمل بیاورند.

از دیگر ویژگی های تهیه بلیط مچ هاسپیتالیتی کلاب، دسترسی آسان به پارکینگ استادیوم می باشد. با این حال، مجوزهای پارکینگ منوط به تأیید نهایی به وسیله MATCH Hospitality می باشند و طبق اطلاعیه سایت رسمی، درخواست مجوز پارکینگ شما باید به طور خاص به صورت کتبی ارائه گردد، مگر اینکه MATCH Hospitality به صلاحدید خود دستوری را برای خریداران صادر نماید. بعلاوه خوب است بدانید، برای افرادی که بسته های 4 تایی بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب را خریداری می کنند یک جای پارک در پارکینگ اختصاصی و برای بسته های بلیط مچ هاسپیتالیتی کلاب 40 تایی نیز یک فضای اتوبوس در پارکینگ ارائه می گردد.

پکیج بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب چیست ؟

بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب امکان تماشای مجموعه ای از مسابقات را در اختیار مهمانان قرار می دهد که مهمانان با تهیه این بلیط ها می توانند بر اساس مکان جایگاه، تیم یا مراحل مختلف مسابقات، مناسب ترین جایگاه را برای خود رزرو کنند. سری بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب در طیف بسیاری از محصولات از انواع بلیط های MATCH Club تا Pearl Lounge در دسترس خواهند بود که می توانید آن ها را بخرید.

بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب چیست و چگونه می توانم برترین بلیط را خریداری کنم ؟

بسته های مچ هاسپیتالیتی کلاب در 5 سطح مختلف موجود می باشد که هر کدام تجربه پذیرایی و انواع خدمات منحصر به فردی را به مهمانان ارائه می شد. این تنوع بسیار در انواع بلیط های مچ هاسپیتالیتی کلاب به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با توجه به بودجه خود برترین بلیط را انتخاب نمایید و هر کسی قادر به لذت بردن از بازی های جام جهانی باشد.

به طور کلی، MATCH Club یکی از انواع بلیط هایی است که یک تجربه عالی و فراموش نشدنی تماشای زنده بازی را به شما ارائه می دهد، در حالی که MATCH Pavilion و MATCH Business Seat به شما این امکان را می دهند تا به راحتی به اینترنت وصل شده و از فضای راحت و سرگرم کننده ای بهره مند شوید. بعلاوه the Pearl Lounge و MATCH Private Suite بلیط های ویژه و جایگاه های برتر در این بازی ها می باشند که از امکانات رفاهی بیشتری نسبت به سایر جایگاه ها برخوردار هستند.

از کجا بفهمم که تیم مورد نظر من در چه زمانی و در کدام استادیومی در طول بازی های جام جهانی 2022 قطر بازی خواهد نمود ؟

اطلاعات مربوط به مکان و زمان بازی تیم ها در مسابقات گروهی، پس از انجام قرعه کشی نهایی در دسترس قرار خواهد گرفت. 32 تیم از کشورهایی که واجد شرایط شرکت در جام جهانی 2022 قطر هستند، در طول این قرعه کشی به مسابقات گروهی مختلف در مقابل یکدیگر دعوت شده و به مصاف یکدیگر می فرایند که تاریخ های آن نیز در آینده به شما اعلام خواهد شد. نتایج مسابقات گروهی هر تیم معین می نماید که کدام تیم ها در مراحل حذفی مسابقات مانند مرحله یک شانزدهم، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال بازی خواهند کرد.

اگر تیم مورد نظر من به مرحله حذفی صعود کند، چگونه باید بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب این بازی ها را دریافت کنم ؟

پس از اتمام مسابقات گروهی و معین شدن محل بازی تیم مورد نظر شما، این بلیط ها در مرکز مجموعه Hospitality در قطر ارائه خواهند شد. قبل از آغاز مسابقه، MATCH Hospitality مکان ارائه بلیط های معین شده را به اطلاع شما خواهد رساند. بعلاوه، اطلاعات کامل در خصوص مسابقات و بعضی بلیط ها در فاصله زمانی نزدیک به بازی ها به وسیله سایت اعلام خواهند شد.

بلیط مسابقه رده 1 چیست ؟

در هنگام تهیه بلیط، ممکن است با عبارت بلیط مسابقه رده 1 رو به رو شوید؛ در این مورد باید بدانید که رده 1 بالاترین قیمت بلیط به شمار می رود و جایگاه های آن در منطقه ها پربازدید در استادیوم قرار گرفته است. فیفا طبقه بندی هر جایگاه در استادیوم را بر اساس هر مسابقه معین می نماید. این بدان معناست که رده بلیط ممکن است از مسابقه به مسابقه دیگر متفاوت باشد. بعلاوه باید بدانید که دسته بندی بلیت ها با بروز بعضی مسائل مانند شرایط آب و هوایی، بی تأثیر باقی می ماند و مسئله ای از این جهت برای شما پیش نخواهد آمد.

آیا می توانم مکان های جایگاه خود را در استادیوم های مختلف بازی های جام جهانی 2022 قطر انتخاب کنم ؟

شما باید بدانید که اگر قصد خرید بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب Pearl Lounge، MATCH Business Seat، MATCH Pavilion و MATCH Club را دارید، شماره جایگاه و ردیف دقیق آن در زمان خرید به شما اختصاص داده نخواهد شد. جایگاه ها به وسیله MATCH Hospitality در هر منطقه معین شده اند و بر طبق توضیحات بلیط به مهمانان ارائه داده می گردد. لطفاً توجه داشته باشید که جایگاه ها در هر استادیوم و در هر مسابقه با یکدیگر متفاوت می باشد.

چه زمانی می توانم شماره جایگاه خود را بدانم و جایگاه من در کدام قسمت استادیوم قرار خواهد داشت ؟

در نظر داشته باشید که شماره جایگاه و ردیف دقیق در زمان خرید بلیط ها به شما اطلاع داده نمی شوند، بلکه هنگامی که کیت مچ هاسپیتالیتی کلاب خود را که حاوی بلیط مسابقه و بعلاوه یک بروشور اطلاعاتی است که اطلاعات مربوط به تجربه هاسپیتالیتی کلاب در آن توضیح داده شده است را دریافت می کنید، خواهید دانست که چه جایگاه هایی به شما اختصاص داده شده است.

آیا می توانم درخواست تغییر تخصیص جایگاه را داشته باشم ؟

پس از معین مکان جایگاه خود، نمی توانید مکان های جایگاه خود را تغییر دهید. فضاها بر اساس اولویت و با تأیید MATCH Hospitality به مهمانان اختصاص داده می گردد. مشتریانی که به علت معلولیت احتیاجمند استفاده از جایگاه چرخ دار و بعلاوه استفاده از امکانات ویلچر هستند و در کل احتیاج به یاری ویژه دارند، باید در اسرع وقت به وسیله ایمیل (2022[email protected]) شرایط خود را اطلاع دهند، در ایمیل خود باید شماره سفارش خود را نیز ارائه دهید و بعلاوه برای افراد معلول، یک نوع بلیط خاص ارائه می شد که برای درخواست این بلیط باید مدرکی مبنی بر واجد شرایط بودن را ارائه دهید که مطابق با اسناد رسمی مجاز، درخواست تغییرات مد نظر شما پس از آنالیز این موارد به شما اطلاع داده خواهد شد.

عدم ارائه مدرک معتبر مبتنی بر معلولیت، ممکن است منجر به کنسل شدن بلیط شما گردد. MATCH Hospitality بر این است که بازدید از بازی ها را تا حد امکانات برای شما آسان تر نموده و تمامی مسائل سفر شما به قطر و بازدید از بازی های جام جهانی 2022 را حل نماید.

اگر فردی بلیط خود را به صورت جداگانه تهیه نماید، آیا امکان نشستن او در مجاورت دوستان خود وجود خواهد داشت ؟

یکی از مهمترین نکته هایی که باید در نظر داشته باشید این است که در صورتی که بلیط های بازی های مورد نظر شما تحت سفارش های متعدد و خریدهای جداگانه تهیه شوند و در واقع در یک سفارش واحد قرار نگیرند، به شما و همراهان شما جایگاه هایی در مجاورت با یکدیگر و یا در یک ردیف اختصاص داده نمی گردد. مگر اینکه درخواست خود را به صورت کتبی به آدرس ایمیل [email protected] ارائه داده باشید، همه درخواست ها پاسخ داده شده و آنالیز خواهند شد. در نظر داشته باشید، تنها در صورتی می توان به شما در تغییر جایگاه یاری کرد که بلیط های مچ هاسپیتالیتی کلاب شما به یک بازی و یک نوع بلیط مچ هاسپیتالیتی کلاب تعلق داشته تا به این ترتیب به درخواست شما پاسخ داده می گردد.

آیا محدودیتی در تعداد مهمانانی که می توانند در کنار هم بنشینند وجود خواهد داشت ؟

بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب در کوشش است که جایگاه های مهمانانی که بلیط های مد نظر خود را با هم خریداری نموده و این بلیط ها مربوط به یک بازی بوده و تحت یک سفارش واحد انجام شده است را در مجاورت با یکدیگر و یا در یک ردیف در کنار یکدیگر قرار دهد تا افرادی که بلیط ها را با هم به صورت محبت آمیز یا خانوادگی رزرو نموده اند بتوانند در کنار یکدیگر بنشینند.

با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که هیچ ضمانت یا تعهدی به وسیله بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب مبتنی بر مجاورت جایگاه ها با یکدیگر یا قرار گرفتن جایگاه های افراد در یک ردیف ارائه نمی گردد. بعلاوه، در صورتی که چندین بلیط را در سفارش های جداگانه و به صورت مجزا خرید نموده باشید، قرارگیری جایگاه ها در مجاورت با هم و یا قرار گیری آن ها در یک ردیف امکان پذیر نخواهد بود.

منبع: الی گشت

به "پکیج بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب بازی های جام جهانی 2022 قطر شامل چه امکاناتی است ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکیج بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب بازی های جام جهانی 2022 قطر شامل چه امکاناتی است ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید