اختصاص چهار میلیارد و 500میلیون تومان به احداث اماکن ورزشی مریوان

به گزارش اخبار برخط و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان شامگاه جمعه نهم در خصوص وضعیت اماکن ورزشی مریوان با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

اختصاص چهار میلیارد و 500میلیون تومان به احداث اماکن ورزشی مریوان

حامد جولایی در این دیدار گفت: فرماندار مریوان چهار میلیارد و پانصد میلیون تومان را به احداث اماکن ورزشی شهرستان اختصاص داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان مطرح نمود: این اعتبار جهت شروع احداث خانه های تکواندو و بوکس، پیست تارتان، هتل ورزش، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی در شهرستان اختصاص داده گردیده است.

وی به پتانسیل های مناسب در شهرستان مریوان اشاره نمود و گفت: با توجه به استعدادهای موجود شهرستان در رشته بوکس، تکواندو و دو ومیدانی و پیگیری های انجام شده دستگاه ورزش و جوانان از سوی فرماندار مریوان اعتبار قابل توجهی به احداث این اماکن ورزشی اختصاص داده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اضافه نمود: یکی از راه های توسعه زیر ساخت های ورزشی در شهرستان های استان توجه مضاعف فرمانداران است که این انتظار می رود این مسئله به مرحله اجرا تبدیل گردد.

وی در ادامه از برگزاری رقابت های رکورد زنی کشوری در شهرستان مریوان با ورزشکاران خوب ایران اطلاع داد.

جولایی در انتها گفت: دستگاه ورزش و جوانان استان حمایت های خود را در برگزاری رقابت های رکورد زنی کشوری رشته های مختلف ورزشی در مریوان اعلام می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اختصاص چهار میلیارد و 500میلیون تومان به احداث اماکن ورزشی مریوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص چهار میلیارد و 500میلیون تومان به احداث اماکن ورزشی مریوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید