اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله بازبینی نهایی تئاتر دانشگاهی

به گزارش اخبار برخط، اسامی راه یافتگان به بازبینی نهایی بخش تئاتر صحنه استان های تهران و البرز بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران اعلام شد.

اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله بازبینی نهایی تئاتر دانشگاهی

به گزارش اخبار برخط به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، دبیرخانه بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران ضمن قدردانی از کوشش و حضور تمامی گروه های دانشجویی حاضر در بازبینی مرحله اول بخش تئاتر صحنه استان های تهران و البرز، با انتشار اطلاعیه ای از بازبینی 248 اثر (233 اثر حضوری و 15 فیلم) و راه یابی تعداد 84 اثر به بازبینی مرحله دوم این بخش اطلاع داد.

در این اطلاعیه آمده است: گروه ارزیابی و انتخاب این مرحله متشکل از سوگل قلاتیان، مهدی مشهور، باقر سروش، سیاوش قائدی و سعدی محمدی با اجماع کلی نسبت به آثار برتر و رویکرد پذیرش حداکثری آثار از سوی دبیرخانه جشنواره که امکان و فرصت بیشتری را در اختیار گروه ها برای به بار نشاندن ایده ها و کوشش شان فراهم می آورد، نتایج این مرحله را به توضیح زیر و بدون هیچ اولویتی اعلام می دارند.

گفتنی است که بازبینی مرحله نهایی به صورت حضوری و به طور کامل (حداکثر 90 دقیقه) در 10 الی 23 اسفندماه 1397 خواهد بود.

اسامی راه یافتگان به بازبینی نهایی بخش تئاتر صحنه استان های تهران و البرز بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران در این لینک قابل دسترسی است.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1398 به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش های مختلف الف: مناطق تئاتر صحنه و ب: سراسری و بین المللی تئاتر صحنه، تجربه های اجرا، نمایشنامه نویسی (جایزه استاد اکبررادی)، پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی)، ترجمه نمایشنامه، عکس، پوستر و تیزر، غیر رقابتی، کارگاه ها و درس گفتارها، مدرسان، جشنواره جشنواره ها و انتها نامه های برگزیده ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار خواهد شد. بخش تئاتر صحنه مناطق نیز نیمه اول اسفند ماه سال 1397 میزبان هنرمندان فعال عرصه تئاتر دانشگاهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله بازبینی نهایی تئاتر دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اسامی راه یافتگان به مرحله بازبینی نهایی تئاتر دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید