جنایتی در مورد فرشید هکی محرز نشده ، تکذیب اعلام وکالت محمد مقیمی

به گزارش اخبار برخط، محمد علی قدوسی وکیل همسر مرحوم فرشید هکی، در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه تنها وکیل ماریا تقی زاده طبرسی همسر فرشید هکی است، اظهار کرد: روز گذشته به همراه موکلم به دادسرای ویژه امور جنایی مراجعه و نهایت همکاری، توجه و مساعی را از ناحیه سرپرست این دادسرا و بازپرس شعبه پنجم در خصوص پرونده مربوطه، شاهد بودیم.

جنایتی در مورد فرشید هکی محرز نشده ، تکذیب اعلام وکالت محمد مقیمی

وی اضافه کرد: همچنین عصر دیروز نیز به همراه سرپرست دادسرای جنایی، به پارکینگ نیکان در محله شهرزیبا مراجعه نموده و خودرو را مجددا مورد معاینه و بازرسی قرار دادیم و برخی وسایل سوخته شده دیگر اقای هکی که داخل خودرو بود، کشف و در اسناد و مدارک ضبط شد.

وکیل همسر فرشید هکی با تکذیب اعلام وکالت فردی به نام محمد مقیمی در مورد این پرونده، توضیح داد: وکالتی در خصوص این پرونده از ناحیه هیچکس جز بنده، تاکنون اعلام نشده است.

قدوسی با اشاره به احراز هویت از سوی پزشکی قانونی، ادامه داد: در مراجعه ای که روز گذشته به دادسرا داشتیم تعیین شد که پزشکی قانونی در این خصوص نظرش را اعلام نموده و نمونه های DNA مطابقت دارد و متاسفانه جسد متعلق به آقای فرشید هکی است.

وی در رابطه با اینکه آیا جنایتی واقع شده است، بیان داشت: تاکنون جنایتی محرز نشده و تحقیقات قضایی به نحو دقیق و کامل نسبت به این موضوع ادامه دارد و نتایج آن در آینده نزدیک به سمع و نظر مردم شریف ایران اسلامی خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جنایتی در مورد فرشید هکی محرز نشده ، تکذیب اعلام وکالت محمد مقیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنایتی در مورد فرشید هکی محرز نشده ، تکذیب اعلام وکالت محمد مقیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید