صفحات جعلی اینستاگرام طرفدارانی پرشمار دارد ، بیش از 600 هزار آمریکایی حساب های نامعتبر را دنبال می کردند

به گزارش اخبار برخط، بیش از 600 هزار آمریکایی حسابهای اینستاگرامی جعلی که منتسب به هکرهای روسی هستند را دنبال می کردند. این موضوع نشان دهنده نفوذ هکرها بین کاربران اینستاگرامی است.

صفحات جعلی اینستاگرام طرفدارانی پرشمار دارد ، بیش از 600 هزار آمریکایی حساب های نامعتبر را دنبال می کردند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب،بسیاری از حساب هایی که اخیرا توسط اینستاگرام مسدود شده، مظنون به ارتباط با روسیه بوده اند. فیسبوک اخیرا تعداد زیادی از این صفحات جعلی را به ویژه در نیمه دو سال 2018 حذف کرد.

این اقدام پس از آن بود که فیسبوک توسط اف بی آی مورد بازخواست نهاده شد. نکته جالب، آمارهای مرتبط با دنبال کنندگان این حسابها است. بر اساس آمارهای منتشر شده توسط شرکت فیسبوک، بیش از 600 هزار آمریکایی دنبال کنندگان صفحات جعلی اینستاگرام و حساب های فیسبوکی مشکوک به ارتباط با روسیه را تشکیل می دهند.

به زودی دموکرات ها کنترل مجلس نمایندگان را در دست می گیرند و احتمالا قوانین کنترل فیسبوک سختگیرانه تر می گردد. فیسبوک روز گذشته اعلام نمود که 99 حساب کاربری اینستاگرام، 36 حساب فیسبوک و 6 صفحه فیسبوک را از بین برده است. 1.25 میلیون کاربر فیسبوک دست کم یکی از حسابهای اینستاگرام را دنبال می کردند و در این میان حداقل 600 هزار کاربر از ایالات متحده بودند.

رئیس بخش سیاستگذاری امنیت سایبری فیسبوک، در یک پست وبلاگی در این خصوص، گفت: ممکن است این حسابها با روسیه ارتباط داشته باشند. چرا که این کشور بارها کوشش نموده است اطلاعات غلط و تبلیغاتی را در شبکه های اجتماعی منتشر کند که این موضوع به ویژه در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 محسوس بود.

منبع: انتخاب

به "صفحات جعلی اینستاگرام طرفدارانی پرشمار دارد ، بیش از 600 هزار آمریکایی حساب های نامعتبر را دنبال می کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفحات جعلی اینستاگرام طرفدارانی پرشمار دارد ، بیش از 600 هزار آمریکایی حساب های نامعتبر را دنبال می کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید