معرفی داشته ها و ظرفیت ها مهم ترین موضوع در حوزه گردشگری است

به گزارش اخبار برخط، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: معرفی داشته ها و ظرفیت های گردشگری، فرهنگی، تاریخی و طبیعی کشورمان به گردشگران داخلی و خارجی مهم ترین موضوع در حوزه گردشگری است.

معرفی داشته ها و ظرفیت ها مهم ترین موضوع در حوزه گردشگری است

به گزارش خبرنگار اخبار برخط، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز دوشنبه 16 مهر 97 در حاشیه جشنواره گردو، منبت و فرش تویسرکان در جمع اخبار برخط گفت: رسانه های جمعی و به ویژه رادیو و تلویزیون باید برای معرفی این ظرفیت ها و داشته های عظیم در کشور همکاری و همراهی لازم را داشته باشند، هرچند در یک سال گذشته این همراهی به نحو شایسته ای وجود داشته است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

او اضافه نمود: در حوزه معرفی و تبلیغات باید بیش از پیش کوشش کنیم و اقدامات جدی در این بخش را به انجام برسانیم، ایران جزو 10 کشور برتر از نظر ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و گردشگری است و استان همدان جزو پنج استان اول به لحاظ دارا بودن ظرفیت ها و داشته های تاریخی و طبیعی محسوب می گردد، امیدواریم با معرفی این منابع عظیم، شاهد رشد و رونق گردشگری و به دنبال آن شاهد رونق اقتصادی در این استان باشیم.

مونسان افزود: ما کوشش می کنیم به رغم محدودیت اعتبار و منابع، تمام آثار تاریخی و فرهنگی کشور را حفظ و صیانت کنیم و استان همدان هم از این قاعده مستثنا نیست، با نگاه ویژه استاندار همدان و کوشش اداره کل میراث فرهنگی استان، همه آثار تاریخی استان تحت حفاظت است و اگر اثری احتیاج به مرمت داشته باشد، اقدامات مورد احتیاج انجام می گردد.

معاون رئیس جمهوری تاکید نمود: شهرستان تویسرکان از قطب های مهم استان همدان است که دارای آثار تاریخی شناخته شده بسیاری است و با برگزاری چنین جشنواره هایی می توان این شهرستان را به گردشگران داخلی و خارجی معرفی کرد.

او ادامه داد: صنایع دستی و ظرفیت های گردشگری تویسرکان بسیار زیبا و متنوع است، با معرفی این شهرستان می توان طبیعت گردی و گردشکران علاقه مند به آثار تاریخ و فرهنگ را در تویسرکان میزبانی کرد.

منبع: میراث آریا

به "معرفی داشته ها و ظرفیت ها مهم ترین موضوع در حوزه گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی داشته ها و ظرفیت ها مهم ترین موضوع در حوزه گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید