ناظم الشریعه: بازیکنان در تورنمنت تبریز محک جدی خواهند خورد، تیم ملی 90 درصد تغییر نموده است

به گزارش اخبار برخط، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت که برگزاری بازی های دوستانه باعث می گردد بازیکنان محک جدی بخورند.

ناظم الشریعه: بازیکنان در تورنمنت تبریز محک جدی خواهند خورد، تیم ملی 90 درصد تغییر نموده است

به گزارش اخبار برخط و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه درباره حضور در تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز گفت: آخرین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال در تهران برگزار خواهد شد تا بازیکنان تمرینات خود را برگزار و برای شرکت در مسابقه فوق آماده شوند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال 90 درصد تغییر نموده، بازیکنان جوان در کنار با تجربه ها تمرینات خود را برگزار و فعالیت های مربوط را انجام می دهد. بر همین اساس احتیاج داریم تا بازیه ای تدارکاتی داشته باشیم و بازیکنان را ارزیابی کنیم. به جوان ها میدان می دهیم تا تجربه کسب نمایند و در نهایت آینده تیم ملی تامین گردد. انگیزه جوانان در اردوها کنار با تجربه ها بسیار بالاست. چیزی که بسیار مهم است نسل جدید به اردوهای تیم ملی اضافه گردیده و ما به دنبال تغییر نسل هستیم تا آینده تیم ملی فوتسال را تامین کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بیان کرد: بررسی تیم های ژاپن و بلاروس را در کلاس های تئوری برای بازیکنان مطرح کردیم. بچه ها تمرکز خود را باید بر روی بازی اول که با بلاروس است بگذارند. اولین بازی برایمان بسیار مهم است.

ناظم الشریعه در خاتمه گفت: بعد از ایام عزاداری سالار شهیدان روز 29 شهریورماه به تبریز اعزام می شویم تا در تورنمنت حضور داشته باشیم. بدون شک بار فنی این تورنمنت برای کادر فنی و بازیکنان مطلوب خواهد بود. بازیکنان احتیاج دارند بازی های تدارکاتی خوبی داشته باشند تا محک بخورند و تجربه کسب نمایند.

به گزارش اخبار برخط، تورنمنت چهار جانبه تبریز از تاریخ اول مهرماه با حضور تیم های ایران، ژاپن، بلاروس و اوکراین برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناظم الشریعه: بازیکنان در تورنمنت تبریز محک جدی خواهند خورد، تیم ملی 90 درصد تغییر نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: بازیکنان در تورنمنت تبریز محک جدی خواهند خورد، تیم ملی 90 درصد تغییر نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید