واکنش باشگاه دینامو برست بلاروس به قرارداد عجیب مارادونا با تیم مکزیکی

به گزارش اخبار برخط، باشگاه دینامو برست بلاروس به قرارداد ر ئیس آرژانتینی خود با یک تیم دسته دومی مکزیک واکنش نشان داد.

واکنش باشگاه دینامو برست بلاروس به قرارداد عجیب مارادونا با تیم مکزیکی

به گزارش اخبار برخط، باشگاه دینامو برست بلاروس در حال آنالیز اطلاعات قرارداد دیگو مارادونا با باشگاه دسته دومی دورادوس مکزیک است.

زانکا اینسونسا، رئیس باشگاه دسته دومی دورادوس مکزیک نیز در صفحه شخصی خود آورده است: متقاعد کردن مارادونا به عقد قرارداد آسان تر از آن بود که انتظارش را داشتیم. او از انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم دورادوس بسیار خوشحال است.

این قرارداد در حالی رسانه ای شد که مارادونا ماه می 2018 قرارداد سه ساله با باشگاه دینامو برست بلاروس منعقد کرد که بر این اساس ریاست باشگاه و تدوین برنامه های استراتژیک را بر عهده خواهد داشت. مارادونا پس از سرانجام جام دنیای 2018 روسیه در ماه ژوئیه با پرواز مستقیم راهی شهر برست در بلاروس شد و برای نخستین بار از نزدیک شاهد بازی دینامو در لیگ برتر این کشور بود.

اولگا خیزینکووا، مدیر رسانه ای باشگاه دینامو برست بلاروس در واکنش به رسانه ای شدن قرارداد مارادونا با تیم مکزیکی به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: با توجه به اخبار گسترده عقد قراردادش با تیم مکزیکی در رسانه های دنیا درخواستی را به مارادونا فرستادیم. هنوز باشگاه دینامو برست بلاروس پاسخی در این رابطه دریافت نکرده است. اختلاف زمانی زیادی با آمریکای لاتین داریم و انتظار ما این است تا سرانجام امشب به وقت بلاروس پاسخ مارادونا دریافت گردد.

دیه گو مارادونا هفته گذشته نیز پیغام تبریکی برای الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس بابت سالروز تولدش منتشر کرد و وعده داد در سریع ترین زمان کارش را در باشگاه دینامو برست شروع می نماید.

انتهای پیغام،

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واکنش باشگاه دینامو برست بلاروس به قرارداد عجیب مارادونا با تیم مکزیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه دینامو برست بلاروس به قرارداد عجیب مارادونا با تیم مکزیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید