پشت پرده باخت جودوکار ایران در اندونزی، گفته بودند بازنده هستی!

به گزارش اخبار برخط، حامد ملک محمدی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: همه مردم ایران مبارزه برادرم با رقیب افغانستانی را دیدند و حتی آنها که از ورزش اطلاعی ندارند متوجه شدند که خیلی آشکار حق این بچه را ضایع کردند و هیچکدام از مسئولین هم پیگیر این موضوع نبودند، چرا که همه آقایان در این افتضاح دست داشتند.

پشت پرده باخت جودوکار ایران در اندونزی، گفته بودند بازنده هستی!

وی اضافه کرد: شب قبل از مسابقه سرمربی تیم به محمد گفته بود که برو در میدان بجنگ، حق تو را ضایع می نمایند! این یعنی چی؟ کسی که در تمام مسابقات قبلی همه رقبا را شکست داده چگونه مقابل رقیب گمنامی از افغانستان بازنده میدان مبارزه را ترک می نماید؟ مدتی قبل قهرمان آسیا شد. در جام ریاست جمهوری ازبکستان طلا گرفت و در جاکارتا امید اول کوراش برای رسیدن به مدال طلا بود.

دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی 2002 بوسان ادامه داد: متاسفانه مدالهای کوراش نه داخل میدان مبارزه که در پشت اتاق های در بسته توزیع شد و حق جوانی که آینده ورزش کشور است این چنین ضایع می گردد و کسی پاسخگو نیست. حتی اجازه ندادند تا فینال پیش برود و با کسب مدال نقره یا برنز لااقل دست خالی به میهن بازنگردد.

این عضو پیشین تیم ملی جودو در خصوص اعتراض درخشان به داوری ها گفت: اینها همه جنگ زرگری است. شکایت خدا را پیش خدا می برند! همه چیز دست خودشان است. کل برگزاری مسابقات کوراش دست ایرانی بود. چگونه می گردد در چنین شرایطی اینقدر واضح و آشکارا حق برادر من ضایع گردد؟ چرا نصیرنژاد به برادر من گفت ببخشید که قرعه مدال نگرفتن به تو افتاد؟

ملک محمدی در مورد آخرین شرایط برادر خود گفت: محمد شب گذشته در شرایط بدی به تهران بازگشت. به لحاظ روحی سخت آسیب دیده و شرایط جسمانی هم که بعد از آن ضربه ای که به دیوار زد، از ناحیه گردن و سر آسیب دیده و متاسفانه کسی هم جوابگوی خانواده ما نیست!

وی در خاتمه گفت: این موضوع را پیگیری می کنم. اجازه نمی دهم به این راحتی حق برادرم ضایع گردد. از مسئولان کمیته ملی المپیک می خواهم با دعوت از داوران و کارشناسان یکبار فیلم مبارزه را آنالیز نمایند. هر چند همه چیز واضح بود ولی مسئولان فدراسیون باید پاسخگو باشند چرا به این راحتی حق ما ضایع شد و آنها تنها به یک اعتراض که به جنگ زرگری شبیه بود بسنده کردند؟ از صالحی امیری می خواهم این موضوع را پیگیری کند.

محمد ملک محمدی در وزن 90- کیلوگرم رقابتهای کوراش هجدهمین دوره بازیهای آسیایی در همان بازی اول با مسائل آشکار داوری بازنده و از دور مسابقات حذف شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پشت پرده باخت جودوکار ایران در اندونزی، گفته بودند بازنده هستی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده باخت جودوکار ایران در اندونزی، گفته بودند بازنده هستی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید