استفاده همزمان از واتساپ روی چند دستگاه امکانپذیر شد

به گزارش اخبار برخط، تهران (پانا) - پیغام رسان واتساپ گفت که قابلیت جدیدی را در اختیار کاربران قرار داده که آن ها می توانند همزمان از چهار دستگاه به طور همزمان و بدون اینکه دستگاه اصلی به اینترنت متصل باشد، استفاده نمایند.

استفاده همزمان از واتساپ روی چند دستگاه امکانپذیر شد

به گزارش اخبار برخط، در حال حاضر بسیاری از کاربران سیستم عامل iO S پیغامرسان واتساپ قادر هستند از قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه، همزمان این پیغامرسان روی چهار دستگاه استفاده نمایند. در این قابلیت دیگر احتیاج نیست که حتما نسخه موبایلی این برنامه به اینترنت متصل باشد تا روی دیگر دستگاه ها سرویس بدهد. اکنون این قابلیت در دسترس تعداد زیادی از کاربران iO S در دنیا قرار گرفته است.

استفاده همزمان چهار دستگاه از واتساپ

اکنون کاربران این برنامه نسخه دسکتاپ واتساپ به صورت همزمان با نسخه موبایلی استفاده نمایند، باید نسخه موبایلی به اینترنت متصل باشد. در حال حاضر واتساپ این محدودیت اتصال اینترنت در نسخه موبایل را برای کاربران iOS برداشته است. این قابلیت به کاربران امکان می دهد که حداکثر چهار دستگاه را بدون احتساب دستگاه اصلی به یکدیگر متصل نمایند. کاربران در این ویژگی بدون احتیاج به اتصال به دستگاه اصلی، می توانند از حساب واتساپ شان روی دستگاه های مختلف استفاده نمایند.

آخرین نسخه ای که در اپ استور عرضه شده، نسخه 2.21.180.14 است که کاربران پس از دانلود و نصب برنامه اعلان پشتیبانی از چند دستگاه را در بخش Linked Devices دریافت می نمایند. پس از اینکه کاربران با این درخواست موافقت نمایند، از اتصال فعلی خودشان خارج می گردد و باید دوباره کد QR روی صفحه را روی تمامی دستگاه های متصل اسکن نمایند.

کاربران چند ثانیه پس از اتصال به دستگاه نو می توانند پیغام های خودشان را همگام سازی نمایند. البته زمان مکالمات براساس حجم تاریخچه پیغام های کاربران فرق دارد. پس از اتمام عملیات همگام سازی پیغام ها، می توان از حساب واتساپ روی دیگر دستگاه ها هم استفاده کرد، حتی اگر گوشی خاموش باشد. این قابلیت از حداکثر چهار دستگاه به صورت همزمان پشتیبانی می نماید که هیچ کدام از آن ها به جز دستگاه اصلی نمی تواند موبایل باشد. البته پشتیبانی از آیپد ها و تبلت های اندرویدی هنوز به برنامه واتساپ اضافه نشده است.

لازم به ذکر است که زمان پیوستن به نسخه بتای این قابلیت، واتساپ هشداری را مبنی بر این که بعضی از ویژگی های برنامه مثل تماس با افرادی که از نسخه قدیمی استفاده می نمایند، احتمالا کار نخواهد کرد، می فرستد. البته هنوز تعیین نیست این به روز رسانی برای چه کاربرانی فعال شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "استفاده همزمان از واتساپ روی چند دستگاه امکانپذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده همزمان از واتساپ روی چند دستگاه امکانپذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید