برگزاری مراسم اختتامیه بازی های آسیایی زیر بارش باران، و حالا رویای المپیک 2032

به گزارش اخبار برخط، مراسم اختتامیه هجدهمین دوره بازی های آسیایی در پایتخت اندونزی برگزار گردید.

برگزاری مراسم اختتامیه بازی های آسیایی زیر بارش باران، و حالا رویای المپیک 2032

به گزارش اخبار برخط، مراسم اختتامیه هجدهمین دوره بازی های آسیایی با حضور مسؤلان این کشور، مسئولان ورزش آسیا و کمیته بین المللی المپیک در پایتخت اندونزی برگزار گردید.

* مراسم در حالی در استادیوم گلورا گومگ کارنو با حضور ورزشکاران، طرفداران و داوطلبان برگزار گردید که آسمان به شدت ابری و بارانی بود. در جریان برگزاری مراسم آتش بازی هم انجام شد.

* توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) و شیخ احمد الفهد آل صباح، رئیس شواری المپیک آسیا (OCA) نیز در استادیوم حضور داشتند. باخ پیش از حضور در استادیوم از مرکز رسانه ای اصلی این بازی ها بازدید نموده بود.

* ویدودو، رئیس جمهور اندونزی در سخنرانی که در مراسم اختتامیه داشت، یاد قربانیایی را که درست پیش از آغاز بازی های آسیایی در زلزله اخیر این کشور جام خود را از دست دادند، زنده نگه داشت.

* وقتی شیخ احمد در جریان سخنرانی خود گفت که اندونزی توانایی میزبانی از تورنمنت های بین المللی بزرگ را دارد، طرفداران حاضر در استادیوم به وجد آمدند و آغاز به تشویق کردند. روز گذشته رئیس جمهور اندونزی اعلام نموده بود که این کشور به دنبال میزبانی المپیک 2032 است.

* معاون رئیس جمهور اندونزی نیز ضمن تمجید از ورزشکاران اندونزیایی که در این بازی ها 31 مدال طلا به خود اختصاص دادند، به طور رسمی بابت مشکلاتی که در بلیت فروشی این دوره بازی های آسیایی به وجود آمده بود، عذرخواهی کرد.

* رئیس شورای المپیک آسیا با اعلام اینکه بازی های آسیایی 2018 بسیار موفقیت آمیز برگزار گردید، خاتمه این بازی ها را به طور رسمی گفت.

* در خاتمه مراسم پرچم شورای المپیک آسیا به نمایندگان میزبان دوره بعد بازی های آسیایی داده شد. شهر هانگژو چین در سال 2022 میزبان نوزدهمین دوره بازی های آسیایی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برگزاری مراسم اختتامیه بازی های آسیایی زیر بارش باران، و حالا رویای المپیک 2032" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم اختتامیه بازی های آسیایی زیر بارش باران، و حالا رویای المپیک 2032"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید