تحویل واحدهای طرح ملی مسکن در سیستان و بلوچستان تا خاتمه سال 1401

به گزارش اخبار برخط، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از تحویل واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این استان به متقاضیان تا سرانجام سال 1401 اطلاع داد.

تحویل واحدهای طرح ملی مسکن در سیستان و بلوچستان تا خاتمه سال 1401

عطاء اله اکبری در گفت وگو با اخبار برخط اضافه کرد: واحدهای طرح نهضت ملی مسکن این استان در قالب ساخت 5251 واحد با میانگین پیشرفت فیزیکی بیش از 40 درصد در حال ساخت است که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا انتها سالجاری تحویل متقاضیان می گردد.

وی ادامه داد: بعلاوه در ثبت نام تازه طرح نیز 87 هزار و 575 نفر از شهفرایندان استان سیستان و بلوچستان اقدام به نام نویسی کرده اند که این اداره کل به منظور اجرای هر چه سریعتر طرح، زمین برای اجرای دوسال نخست اجرای طرح را تامین کرده است و این فرایند همچنان تا منظره مشخص شده طرح ادامه دارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بر اساس آخرین آمار وزارت راه و شهرسازی این استان رتبه نخست عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن را در بین استان های کشور از آن خود کرد.

اکبری از کسب رتبه دوم استان سیستان و بلوچستان در تامین زمین مورد احتیاج طرح نهضت ملی مسکن اطلاع داد و توضیح داد: این طرح علاوه بر رونق اشتغال و مهار نرخ بیکاری موجبات بهبود شرایط مالی در استان به ویژه در حوزه صنعت ساختمان سازی را فراهم می سازد.

گفتنی است با آغاز طرح جهش فراوری مسکن و آغاز پروژه بزرگ ساخت 4 میلیون واحد مسکونی طی 4 سال به وسیله دولت سیزدهم و با موضوع وزارت راه و شهرسازی کلیه طرح های قبلی ساخت مسکن از جمله اقدام ملی مسکن در زمره طرح نهضت ملی مسکن نهاده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تحویل واحدهای طرح ملی مسکن در سیستان و بلوچستان تا خاتمه سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل واحدهای طرح ملی مسکن در سیستان و بلوچستان تا خاتمه سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید