اخبار اقتصادی

صادرات محصولات سایپا به روسیه به این دلایل کاملاً منتفی شد

قرارداد صادرات محصولات سایپا به روسیه کاملاً منتفی شد. مدیر کل Best Motors LLC به عنوان شرکت واردکننده محصولات سایپا به روسیه گفت که خودروهای ایرانی خریداری در بازار خودرو این کشور ندارند.

16 آذر 1402

پاسخ منظور به اظهارات نوبخت: بدهی های خود را به نام دیگران فاکتور نکنید!

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پاسخ به اظهارات محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه دولت قبل گفت که دولت دوازدهم در دو سال پایانی خود بالغ بر 300 همت بدهی به جای گذاشته است که دولت سیزدهم این بدهی را با فروش اوراق بازپرداخت نموده است.

11 مرداد 1402

افزایش تبعیض مالیاتی در کشور ، مشاغلی که باید در صدر مالیات دهندگان باشند

نتایج نظرسنجی موسسه خبرنگاران از شهروندان تهرانی درباره مالیات نشان می دهد که بیشتر آنها معتقدند شرایط تبعیض مالیاتی در کشور همچنان در حال افزایش است.

21 خرداد 1402

اعتمادآنلاین: آقای میرسلیم! چطور تاناکورا کسر شأن ملت نیست اما خودروی خارجی ایمن کسر شأن است؟

چطور واردات و سوار شدن بر هواپیمای از رده خارج خطوط هوایی ازبکستان، کسر شأن ملت ایران نیست؟ رونق عجیب فروش لباس تاناکورای خارجی، پر شدن کمپ های پناهندگی خارجی ها از ایرانیان و... کسر شأن نیست، ولی سوار شدن بر خودروی ایمن و با کیفیت خارجی کسر شأن است؟...

16 فروردین 1402

چرا نجات دادن بازیکن از شکست خوردن اشتباه است؟

شاید فکر کنید به عنوان منتقد و تحلیل گر بازی های ویدئویی، جلب کردن توجه من کار سختی باشد، ولی من هم به میزان هر گیمری نسبت به لذت بازی کردن ذوق و شوق دارم. روایت های مفصل، دیالوگ های پرروح و پرمغز و شخصیت پردازی قوی همه برای من مجذوب کننده اند. بازی های...

6 فروردین 1402

رقیب بی ام و X4 و پورشه ماکان به میدان آمد

مرسدس بنز از مدل کوپه GLC رونمایی کرد. کوچکترین شاسی بلند کوپه مرسدس بنز با تغییراتی در ظاهر و پیشرانه و امکانات همراه بوده است.

24 اسفند 1401

نگرانی یارانه بگیرها از پالس های بودجه 1402

در روزهای پایانی سال و همزمان با پیش بینی ثابت ماندن مبلغ یارانه نقدی در لایحه بودجه 1402، این پرسش مهم مطرح شده که آیا قرار است سال آینده دهک یارانه ای از لیست سازمان هدفمندی یارانه ها خط بخورد؟

27 بهمن 1401

اوج سرگرمی و لذت بی کران در نیویورک گردی

حتما تا به حال در خصوص نیویورک اطلاعاتی را کسب نموده اید. موقعیت این شهر پر جمعیت و معروف در امریکا می باشد که پارادوکس منطقه ها دیدنی نیویورک را از ویژگی های خود نموده است و بسیاری از مردم مختلف جهان را به سمت خود می کشد. منظره های لذت بخش و طبیعت های موجود...

16 دی 1401

میدانید راحت ترین گمرک کشور برای ترخیص کالا کدام است ؟

همه بازرگانان و تجار عزیز می دانند که یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل واردات و صادرات کالا از طریق گمرک، ترخیص آن می باشد که قوانین و شرایط خاص خود را دارد. بدون شک خیلی از شما دوستان عزیز در پی پیدا کردن گمرکی هستید که به راحتی بتوانید در کوتاه ترین...

10 دی 1401

تاکید رئیس جمهور بر تسریع در برطرف کمبود بعضی اقلام دارویی

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت پیش بینی شرایط مختلف و نیازهای احتمالی، بر ضرورت تسریع در برطرف کمبود بعضی اقلام دارویی تاکید نمود.

4 آبان 1401

کاهش مصرف گاز و آلایندگی موتورخانه ها با انجام معاینه فنی سامانه های احتراقی

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: اگر معاینه فنی موتورخانه ها انجام گردد، مصرف گاز و نیز مقدار آلاینده ها در موتورخانه ها کاهش می یابد.

24 مهر 1401

توسعه اپلیکیشن برای شناسایی سرطان با صوت

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، محققان مشغول توسعه هوش مصنوعی هستند که می تواند ارتعاشات صوت و الگوهای تنفس هر فرد را برای ردیابی سرنخی از بیماری رصد کند.

21 مهر 1401

آخرین خبرها از واردات خودرو ، تایید شرایط دو شرکت برای واردات خودرو

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فرایند واردات خودرو به کشور با کُندی روبرو نیست، گفت: به طور قطع در آینده شاهد ورود نخستین خودروهای وارداتی به کشور خواهیم بود.

17 مهر 1401

خیز بیماری های مسری در پاکستان پس از سیل

در پی سیل های ویرانگر در پاکستان افزایش ابتلا به بیماری هایی مانند مالاریا، وبا و تب دنگی در این کشور دیده می گردد.

15 مهر 1401

تندیس حاتم؛ افتخاری دیگر برای تریبون در حوزه مسئولیت اجتماعی

در تاریخ چهاردهم شهریور سال 1401، جشنواره حاتم در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما، برای چهارمین بار برگزار گردید. این جشنواره با موضوع آنالیز توانمندی های بالقوه و بالفعل صنعت و اقتصاد کشور در تحقق فراوری اشتغال آفرین و اقتصاد دانش بنیان شکل...

23 شهریور 1401

درخواست شهرداری ها برای استفاده از سامانه های فاوای اصفهان

مسئول سرمایه گذاری و مشارکت های سازمان فاوای شهرداری اصفهان گفت:بیش از 130 خدمت الکترونیکی تا به امروز در سامانه اصفهان من به شهروندان ارائه شده است.

22 شهریور 1401

پکیج بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب بازی های جام جهانی 2022 قطر شامل چه امکاناتی است ؟

اگر قصد تهیه بلیط های ویژه مچ هاسپیتالیتی کلاب را دارید، در نظر داشته باشید که این بلیط ها انفرادی بوده و برای تماشای مسابقات و رزرو جایگاه به شما ارائه می گردد و این امکان را به شما می دهند تا بتوانید از روی جایگاه ورزشگاه به همراه بعضی خدمات رفاهی و...

11 شهریور 1401

فاصله تهران تا مشهد با اتوبوس، قطار و هواپیما

راستا تهران تا مشهد 900 کیلومتر است که بین 11 تا 13 ساعت با اتوبوس طول می کشد.

13 مرداد 1401

افزایش عرضه املاک مناسب سرمایه گذاری در بازار

آنالیز آگهی های فروش خانه در تهران نشان می دهد که فایل های فروش برای سرمایه گذاری زیاد شده اما بیشتر این آپارتمان ها بیش از 15 سال از زمان ساخت آنها می گذرد و نقص هایی دارند.

7 مرداد 1401

فهرست نو باکیفیت و بی کیفیت ترین خودروهای داخلی مهر ماه 1400

یکی از راه های کسب اطلاعات از اندازه کیفیت خودروها و مسائل احتمالی آنها، گزارش های سازمان های مستقل ناظر بر کیفیت محصولات تولیدی می باشد. مؤسساتی نظیر جی دی پاور در این زمینه پیشتاز است و می توان با اعتماد به گزارش های آنهاتصمیم گیری نمود. این گزارش ها...

7 مرداد 1401
تعداد: (361)