تندیس حاتم؛ افتخاری دیگر برای تریبون در حوزه مسئولیت اجتماعی

به گزارش اخبار برخط، در تاریخ چهاردهم شهریور سال 1401، جشنواره حاتم در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما، برای چهارمین بار برگزار گردید. این جشنواره با موضوع آنالیز توانمندی های بالقوه و بالفعل صنعت و اقتصاد کشور در تحقق فراوری اشتغال آفرین و اقتصاد دانش بنیان شکل گرفت و در پایان به کسب وکارها و برندهای ایرانی براساس لیاقت و ارزش آفرینی ملی جوایزی تعلق گرفت.

تندیس حاتم؛ افتخاری دیگر برای تریبون در حوزه مسئولیت اجتماعی

جشنواره حاتم یکی از معتبرترین رویدادهایی است که در حوزه اقتصاد کشور برگزار می گردد و کوشش می نماید تا با مشارکت بخش دولتی و خصوصی کشور از شرکت های پیروز قدردانی کند و راستا فراوری و اشتغال آفرینی را به سایر کسب وکارها نشان دهد.

آنچه در جشنواره حاتم گذشت

در چهارمین دوره از جشنواره حاتم 22 نفر از مقامات دولتی حضور داشتند و برای حضار سخنرانی کردند. سخنان این افراد حول چالش ها و دغدغه های فراوری ملی و اشتغال آفرینی بود و از چشم اندازی که هر یک از وزارتخانه ها برای ایجاد بستری بهتر در این زمینه دارند، حرف زده شد.

بعلاوه هدیه هایی تحت عنوان جایزه ملی حاتم، به کسب وکارهای فعال داده شد که این هدیه ها در 15 محور جداگانه و به کسب وکاری که دستاورد مهمی کسب نموده بود، اهدا شد.

تریبون؛ برنده تندیس حاتم در بخش مسئولیت های اجتماعی

در اواخر سال 1400، تریبون فعالیت های مسئولیت اجتماعی خود را تحت عنوان ریبون شروع کرد. ریبون با برگزاری دوره برای افراد توان یاب و آموزش سئو و محتوا به آن ها بستری را برای ورود به بازار کار این افراد آماده کرد. تا به امروز 2 دوره از کلاس های ریبون برگزار شده و تعدادی از افراد آموزش دیده، استخدام شدند.

به علت همین فعالیت های مسئولیت اجتماعی که شرکت دانش بنیان تریبون انجام داده در چهارمین جشنواره حاتم پیروز به کسب جایزه در بخش فعالیت های قابل توجه عام المنفعه و اقدامات هدفمند در حوزه مسئولیت اجتماعی (CSR) شد.

امیدواریم در سال تازه هم بتوانیم با توسعه فعالیت های خود در زمینه مسئولیت اجتماعی، گامی رو به جلو در این زمینه برداریم.

منبع: فرارو

به "تندیس حاتم؛ افتخاری دیگر برای تریبون در حوزه مسئولیت اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندیس حاتم؛ افتخاری دیگر برای تریبون در حوزه مسئولیت اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید