همایشها و نمایشگاه ها

پیکاپ سانگ یانگ موسو با نام KG Mobility خان به بازار خودرو ایران می آید

پیکاپ سانگ یانگ موسو پس از تغییر برند سانگ یانگ به KG Mobility، تغییر نام داد و حالا با نام خان در کشور کره جنوبی به فروش می رسد. همانطور که در نمایشگاه خودرو مشهد سال جاری نیز اعلام شد، صنایع خودروسازی ایلیا میخواهد تا این پیکاپ کره ای را در کشور مونتاژ و به...

14 اسفند 1402

صادرات محصولات سایپا به روسیه به این دلایل کاملاً منتفی شد

قرارداد صادرات محصولات سایپا به روسیه کاملاً منتفی شد. مدیر کل Best Motors LLC به عنوان شرکت واردکننده محصولات سایپا به روسیه گفت که خودروهای ایرانی خریداری در بازار خودرو این کشور ندارند.

16 آذر 1402

سانگ یانگ تورس ئی وی اکس؛ دوران نو خودروساز پرچالش کره ای!

تورس در واقع گزینه مهم کمپانی کره ای سانگ یانگ برای بازگشت پیروز به بازار پس از بحران های شدیدی است که طی سال های گذشته درگیرش بوده است.

27 اسفند 1401

تندیس حاتم؛ افتخاری دیگر برای تریبون در حوزه مسئولیت اجتماعی

در تاریخ چهاردهم شهریور سال 1401، جشنواره حاتم در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما، برای چهارمین بار برگزار گردید. این جشنواره با موضوع آنالیز توانمندی های بالقوه و بالفعل صنعت و اقتصاد کشور در تحقق فراوری اشتغال آفرین و اقتصاد دانش بنیان شکل...

23 شهریور 1401

10 موزه تورنتو رایگان می شوند

ورود به موزه های تاریخی تورنتو از یکشنبه، اول می، برای عموم مردم رایگان خواهد بود تا همگان بتوانند فضاها و میراث فرهنگی تورنتو را از نزدیک مشاهده نمایند.

30 تیر 1401

شورای عالی مالی اوراسیا با حضور بخش خصوصی کشورهای عضو برگزار می گردد

طبق اعلام معاونت بین الملل اتاق ایران نشست شورای عالی مالی اوراسیا و مجمع مالی کشورهای عضو این اتحادیه 5 و6 خرداد (26 و 27 می) به صورت هم زمان در بیشکک مرکز قرقیزستان برگزار می گردد. سیاست گذاری و تصمیم گیری درباره حضور و مشارکت تشکل های بخش خصوصی کشور در...

29 خرداد 1401

تحقق 72 درصد از طرح جهش فراوری در دیمزارهای لرستان

خبرنگاران/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: تا به امروز 72 درصد از طرح جهش فراوری در دیمزارهای استان تحقق پیدا نموده است.

26 خرداد 1401

رویداد QuakeCon 2022 مرداد ماه به صورت دیجیتالی برگزار می گردد

رویداد QuakeCon که به وسیله کمپانی بتسدا و زنی مکس برگذار می گردد، از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا، تقریبا مانند هر مراسم بزرگ دیگری چند سال سخت را پشت سر گذاشته است. هواداران بتسدا امیدوار بودند که این شرکت در نهایت بتواند یک رویداد زنده را در سال 2022 میزبانی...

20 خرداد 1401

فرهاد مجیدی پیام فرستاد؛ این فوتبال برای خودتان!

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از ملاقات نساجی و استقلال شرکت نکرد و صالح مصطفوی را به جای خود به کنفرانس خبری فرستاد.

14 خرداد 1401

تنفس مصنوعی یک هنر در قلب شهر

محدوده تئاتر شهر هر از چند گاهی میزبان غرفه هایی می شود که برخی از آنان رنگ و بوی هنر صنایع دستی دارند و حکایت از تنفس این هنر در قلب شهر؛ تنفسی که به واسطه ارائه برخی آثار صنعتی در میان هنرهای دستی، در حقیقت تنفسی مصنوعی به شمار میرود.

17 اردیبهشت 1401

نمایشگاه آثار منتخب جشنواره فرهنگی هنری فردا افتتاح شد

تهران (پانا) - افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب جشنواره فرهنگی هنری فردا ظهر امروز با حضور علی رمضانی مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی در ایوان انتظار مترو ولی عصر برگزار گردید.

11 اردیبهشت 1401

چهارمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی اواخر اردیبهشت 1401 برگزار می گردد

چهارمین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزشی همزمان با همایش کشوری آموزش علوم پزشکی اواخر اردیبهشت سال 1401 برگزار می گردد.

1 اردیبهشت 1401

هنر سفر کردن: برترین موزه های فرودگاهی جهان

شاید کمتر متوجه نمایشگاه ها یا موزه های هنری داخل فرودگاه ها شده باشید. اما فرودگاه هایی وجود دارند که با داشتن موزه هایی عالی برترین معرف شهر یا کشورشان هستند.

30 فروردین 1401

همایش منظره روابط ایران و تاجیکستان برگزار می گردد

همایش منظره روابط ایران و تاجیکستان با حضور سفرا، پژوهشگران و هنرمندان دو کشور برگزار می گردد.

12 اسفند 1400

تخصیص اعتبارات مربوط به طرح های مشاغل خانگی بر عهده فرمانداری ها است

خبرگزاری خبرنگاران- آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی مالی چله شو به مناسبت شب یلدا و با هدف ترویج آیین ها و سنت ها و در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی با حضور مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، فرماندار و مسئولان شهرستان میاندورود در...

13 بهمن 1400

موشک فراصوت آمریکا باز هم کار نکرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ریانووستی، منابع آمریکایی اعلام کردند که آزمایش موشک فراصوت AGM-183A یکبار دیگر با شکست روبرو شده است.

12 بهمن 1400

نگاهی به نمایش تاریخ طبیعی و باستانی در موزه های گناباد

خبرنگاران/خراسان رضوی هر شی و اثر به نمایش گذاشته شده در موزه یا نمایشگاه زبان حالی دارد و با بیننده ارتباط برقرار می کند که با تعمق و تفکر در آن می توان زبان حال اثر مزبور را دریافت و دیدگاه های مختلف مربوط به آن را بررسی کرد.

6 بهمن 1400

در دیدارهای رئیس سازمان انرژی اتمی با گروسی و لیخاچیوف چه گذشت؟

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و الکسی لیخاچیوف رئیس شرکت دولتی روس اتم به طور جداگانه دیدار و گفت وگو کرد.

4 مهر 1400

دقایق آغازین فورتزا هورایزن 5 و آغاز طوفانی بازی را ببینید

حضور مایکروسافت در رویداد گیمزکام سال جاری به علت شیوع همه گیری کرونا متفاوت با سال های پیشین بود و شاهد یک مراسم زنده با حضور توسعه دهندگان مختلف بودیم. از همان ابتدا در خصوص بازی فورتزا هورایزن 5 و خبرهای مهم به هواداران اطلاع رسانی شد و بالاخره در آخر...

7 شهریور 1400

راهنمای خریداران گوشی های سامسونگ؛ هر آنچه باید بدانید

سامسونگ شرکت باسابقه و بزرگی است که در حال حاضر محصولات خود را در مدل های متنوعی در دسته های مختلف در بازار سراسر دنیا به فروش می رساند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به راهنمای خرید محصولات سامسونگ بپردازیم تا به شما عزیزان در انتخاب محصولی متناسب...

2 شهریور 1400
تعداد: (69)