جاذبه های گردشگری البرز شناخته نشده اند

به گزارش اخبار برخط، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، جاذبه های گردشگری البرز شناخته نشده اند.

جاذبه های گردشگری البرز شناخته نشده اند

شهرام علی محمدی گفت: البرز یکی از بهترین استانهای کشور از لحاظ جاذبه های جهانگردی بویژه در زمینه طبیعی است. البرز بزرگترین پیست بین المللی اسکی خاورمیانه را دارد. جاده چالوس چهارمین جاده زیبای دنیاست. بعلاوه بسیاری از منطقه ها خوش آب و هوا چون کردان، کوهسار و... در این استان واقع شده است.

او با اشاره به اینکه در حوزه جهانگردی کشاورزی نیز جای کار زیادی در استان وجود دارد، اظهار کرد: باغات و جاذبه های کشاورزی در شهرستان های استان مثال زدنی است. باغات میوه در نظرآباد و طبیعت و آب و هوای هشتگرد بی نظیر است. بعلاوه البرز استان گل و گیاه است که جاذبه ای بزرگ برای جهانگردان ایجاد می نماید. به عنوان مثال چهارباغ گل و گلخانه های بسیاری دارد.

معاون جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی البرز اضافه نمود: روستاهای شهرستان های البرز از جمله طالقان و روستاهای جاده چالوس پتانسیل خوبی برای بومگردی دارند و از لحاظ دارا بودن آب و هوای مناسب و روستاهای هدف جهانگردی می تواند حداقل 48 ساعت اوقات فراغت یک جهانگرد را پر کند.

علی محمدی با بیان اینکه کرج در دل شهر کاروانسرای شاه عباسی را دارد، توضیح داد: این کاروانسرای تاریخی می تواند به عنوان نماد البرز باشد و نعمت بزرگی برای استان است که می تواند به عنوان مجتمع رفاهی و صنایع دستی مورد استفاده قرار بگیرد.

او با اشاره به اینکه البرز می تواند میزبان جمعیت شناور جهانگردان از مرکز باشد، اضافه نمود: البرز باید از استان معبر به مقصد جهانگردی تبدیل گردد، این کار عملیاتی نمی گردد مگر اینکه در تبلیغات خوب عمل نموده و زیرساخت ها را توسعه دهیم.

علی محمدی اضافه نمود: استان البرز با این همه جاذبه شناخته شده نیست و باید سعی کرد با استفاده از تبلیغات به خصوص در فضای مجازی استان را بشناسانیم.

منبع: همگردی

به "جاذبه های گردشگری البرز شناخته نشده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری البرز شناخته نشده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید