جام حذفی؛ پدیده بالاخره برد، قطعی شدن صعود 5 تیم لیگ فزونی و 2 تیم لیگ یکی

به گزارش اخبار برخط، خبرگزاری خبرنگاران- رقابت های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در فصل 1400-1401 امروز شروع شده است.

جام حذفی؛ پدیده بالاخره برد، قطعی شدن صعود 5 تیم لیگ فزونی و 2 تیم لیگ یکی

به گزارش اخبار برخط، مرحله یک شانزدهم از امروز شروع شد که تیم های نساجی، پدیده، آلومینیوم، پیکان، خیبر خرم آباد، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان، ذوب آهن، گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان به مرحله بعدی صعود کردند. بازی پدیده و استقلال ملاثانی در طول 90 دقیقه 1 بر 1 شد که در آمار هم مساوی ثبت می گردد ولی در وقت های اضافه پدیده ای ها پیروز شدند به مرحله بعد صعود کنند و این اولین برد پدیده در کل فصل ثبت می گردد.

پدیده 2 - 1 استقلال ملاثانی

شاگردان سیدعباسی در دوئل با حریف لیگ یکی خود تیم برتر زمین بودند اما با این حال غافلگیر شدند و رضا کرملاچعب مهاجم سابق پرسپولیس که امروز به صورت تعویضی به زمین آمد، گل رجحان را برای استقلالی ها زد اما محمدرضا فلاحیان هافبک تعویضی شهر خودرو پیش از خاتمه بازی توانست گل تساوی را وارد دروازه استقلال کند و در اوقات تلف شده و در ثانیه های خاتمهی فلاحیان درخشش خود را تکمیل کرد و توانست گل دوم را هم برای شهر خودرو بزند تا عنابی پوشان مشهدی با کسب اولین برد فصل به جمع 16 تیم جام حذفی صعود کنند.

آلومینیوم اراک 2 - 0 فجرسپاسی

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در دیداری خانگی پیروز شد در مقابل حریف لیگ رجحان خود، نمایش بهتری نسبت به فجر از خود به جای بگذارد و شاگردان رسول خطیبی شانس پیروزی در 90 دقیقه را هم داشتند اما بدشانسی و درخشش ملک دروازه بان فجر این اجازه را به آن ها نداد اما انتها در اوقات اضافی و 10 دقیقه خاتمهی بازی با گلزنی امیرمحمد هوشمند و امیر نوری، برد نصیب ایرالکو شد تا شاگردان خطیبی با حفظ فرایند شکست ناپذیری خود در این فصل بتوانند با کنار زدن رقیب لیگ رجحان به یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند.

خیبر خرم آباد 3 - 1 مس شهربابک

سفیدپوشان خیبر خرم آباد در مصاف با حریف لیگ یکی خود توانستند یک روز درخشان را سپری کنند و در حالی که نیمه نخست با رجحان 2 گله شاگردان ویسی با گلزنی مهرداد قنبری و فرزاد محمدی به خاتمه رسید، آن ها در نیمه دوم به خوبی از این رجحان محافظت کردند و توانستند دست پر از میدان مسابقه خارج شوند و با کسب پیروزی 3-1 حریف لیگ یکی را از گردونه بازی ها خارج کنند و خود به جمع 16 تیم برتر رقابت ها بفرایند؛ این برد در شرایطی به دست آمد که کادرفنی دو تیم اعتراض شدیدی نسبت به عملکرد داور بازی داشتند و ویسی دقایق خاتمهی بازی از کنار زمین اخراج شد. ضمن آن که تک گل مس به شکلی دیدنی و استثنایی به وسیله میلاد شعبانلو به ثمر رسید.

پیکان 1- قشقایی شیراز 0

این مسابقه بسیار سخت و درگیرانه برای دو تیم دنبال شد و پیکان در نیمه نخست فرصت بسیار مناسبی داشت که از شیرازی ها پیش بیفتد. پیکانی ها در دقیقه 23 صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی از روی نقطه پنالتی شدند که این فرصت را مهدی محبی از دست داد. بازیکن پیکان در مصافی تک به تک با گلر قشقایی و در شرایطی که فرصت گلزنی از روی نقطه پنالتی را داشت، با مهار مناسب وی روبرو شد تا دو تیم با تساوی کار را دنبال کنند و قشقایی بازنده به رختکن نرود. کوشش دو تیم برای گل زنی در نیمه دوم نیز حدود سی دقیقه ثمری نداشت تا اینکه پیکان بار دیگر صاحب ضربه پنالتی داشت. این بار غلامرضا ثابت ایمانی که خووش پنالتی را گرفته بود پشت این ضربه حساس ایستاد و توپ را به سمت راست دروازه بان زد و در شرایطی که گلر قشقایی بازهم جهت توپ را تشخیص داده بود چند سانتی متر کم آورد تا گل برای پیکان به ثمر برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "جام حذفی؛ پدیده بالاخره برد، قطعی شدن صعود 5 تیم لیگ فزونی و 2 تیم لیگ یکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی؛ پدیده بالاخره برد، قطعی شدن صعود 5 تیم لیگ فزونی و 2 تیم لیگ یکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید