جزئیات اجرای طرح اشتغال تات در سال 1401

به گزارش اخبار برخط، مدیرکل تعاونی های تولیدی وزارت کار از ایجاد 176 هزار شغل در بخش تعاون در قالب اجرای طرح تات اطلاع داد و گفت: برای ایجاد اشتغال مقرون به صرفه و پایدار در کشور باید به سمت تشکیل و توسعه تعاونی ها رفت.

جزئیات اجرای طرح اشتغال تات در سال 1401

البرز محمدی در گفت وگو با اخبار برخط، با اشاره به امضای تفاهم نامه مشترک با معاونت اشتغال وزارتخانه اظهار کرد: این تفاهم نامه طرحی است تحت عنوان تات که معاونت تعاون در حوزه اشتغال بخش تعاون دنبال می نماید و برای سال 1401 اجرایی خواهد شد.

وی درباره جزئیات طرح تات اضافه نمود: به منظور بهره مندی از تسهیلات پیش بینی شده در تبصره 18 بودجه این تفاهم نامه به امضا رسید. بر اساس طرح تعاون، اشتغال، توانمندسازی (تات) 176 هزار فرصت شغلی در قالب طرح اکوسیستم ملی اشتغال در مدت دو سال عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

محمدی اضافه نمود: از مجموع یک میلیون و 850 هزار شغلی که ایجاد آن در قالب اکوسیستم ملی اشتغال هدف گذاری شده، بیش از 176 هزار شغل به وسیله بخش تعاون به وجود خواهد آمد.

مدیرکل تعاونی های تولیدی وزارت کار توضیح داد:سالانه طرح های ایجادی و توانمندسازی تعاونی ها را هم علاوه بر این طرح داریم که بین 30 هزار تا 40 هزار شغل ایجاد می نماید.

به گفته وی، برای ایجاد اشتغال مقرون به صرفه و پایدار باید به سمت تشکیل و توسعه تعاونی ها پیش رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جزئیات اجرای طرح اشتغال تات در سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اجرای طرح اشتغال تات در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید