خبرنگاران 6 هزار و 952 نفر برای انتخابات شوراهای روستایی گلستان نام نویسی کردند

به گزارش اخبار برخط، گرگان - خبرنگاران - دبیر ستاد انتخابات استانداری گلستان گفت که با سرانجام مهلت ثبت نام شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی و عشایر، 6 هزار و 952 گلستانی برای حضور در این رویداد نام نویسی کردند که از مجموع این افراد 488 نفر زن هستند.

خبرنگاران 6 هزار و 952 نفر برای انتخابات شوراهای روستایی گلستان نام نویسی کردند

براساس اعلام شامگاه یکشنبه ستاد انتخابات گلستان، سیدمحسن کاظمی گفت: از مجموع داوطلبان 6 هزار و 116 نفر با حضور در بخشداری ها، 414 نفر هم به وسیله دفاتر پیشخوان دولت، 302 نفر به وسیله رایانه شخصی و 120 نفر هم با استفاده از موبایل آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام داشتند.

دبیر ستاد انتخابات استانداری گلستان گفت: امروز و در آخرین روز مهلت نام نویسی 2 هزار و 338 نفر نام نویسی کردند که 215 نفر آنان زن بودند.

استان گلستان براساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن یک میلیون و 868 هزار و 819 نفر جمعیت دارد که در انتخابات گذشته میزان مشارکت آنها 58 درصد بود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، دومین میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 28 خردادماه سال جاری برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 6 هزار و 952 نفر برای انتخابات شوراهای روستایی گلستان نام نویسی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 هزار و 952 نفر برای انتخابات شوراهای روستایی گلستان نام نویسی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید