اپل در آستانه رونمایی مدل مقرون به صرفه آیفون 5G

به گزارش اخبار برخط، خبرنگاران- شرکت اپل میخواهد در ماه مارس یک مدل آیفون 5G مقرون به صرفه و مدل نو آی پد را رونمایی کند.

اپل در آستانه رونمایی مدل مقرون به صرفه آیفون 5G

به گزارش اخبار برخط به نقل از ایسنا از بلومبرگ نیوز به نقل از منابع مطلع گزارش کرد آیفون تازه نخستین آپدیت مدل آیفون SE در دو سال گذشته محسوب می گردد و به فناوری 5G مجهز بوده و دوربین بهبود یافته و پردازنده پرسرعت تری دارد. آیفون مقرون به صرفه قیمتی که با نام آیفون SE در بهار سال 2020 معرفی گردید، 399 دلار قیمت دارد.

اپل در اکتبر دو مدل تازه مک بوک پرو را معرفی کرد که با پردازنده های قدرتمند طراحی این شرکت کار می نمایند. این نخستین معرفی محصول اپل از اکتبر سال 2021 خواهد بود و انتظار می رود به صورت مجازی برگزار گردد.

اپل از زمان شروع پاندمی کووید 19 در مارس سال 2020، رویدادهایش را به صورت آنلاین برگزار نموده است. با این حال با توجه به فاصله یک ماهه تا هشتم مارس، ممکن است برنامه های اپل به علت تاخیر در فراوری یا تغییرات دیگر، تغییر پیدا کند. رونمایی مدلهای مقرون به صرفه قیمت برای اپل در مقایسه با برنامه سنتی رونمایی پاییز که آیفونهای پرقدرت گرانتر و سودآورتر در آستانه فصل تعطیلات معرفی می شوند، برای این شرکت اهمیت کمتری دارد.

مدل تازه آی پد هم به روزرسانی مدل آی پد ایر خواهد بود که آخرین بار در اکتبر سال 2020 به روز شد و در حال حاضر 599 دلار قیمت دارد.

بر اساس گزارش رویترز، شرکت اپل پیروز شد به کمبود جهانی قطعات رایانه ای فائق آمده و در ژانویه فروش چشمگیری را برای سه ماهه تعطیلات گزارش کرد که سودش فراتر از برآورد تحلیلگران بود.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "اپل در آستانه رونمایی مدل مقرون به صرفه آیفون 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در آستانه رونمایی مدل مقرون به صرفه آیفون 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید