دستیار پیشین کی روش، سخنران همایش علم و فوتبال، میلوتینوویچ از تجربه 5 دوره حضور در جام جهانی می گوید

به گزارش اخبار برخط، خبرنگاران: سرمربی پیشین تیم های ملی چین و عراق، دانشمند سرشناس فیزیولوژی فوتبال و بدنساز سابق باشگاه های رئال مادرید ومنچستر یونایتد در دومین همایش بین المللی علم و فوتبال حضور خواهند داشت.

دستیار پیشین کی روش، سخنران همایش علم و فوتبال، میلوتینوویچ از تجربه 5 دوره حضور در جام جهانی می گوید

به گزارش اخبار برخط و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بورا میلوتینوویچ مربی سرشناس صربستانی در دومین همایش بین المللی علم و فوتبال حاضر می شود.

میلوتینوویچ که تا کنون با 5 تیم مختلف به جام جهانی صعود نموده است برای سخنرانی در دومین همایش بین المللی علم و فوتبال به تهران سفر خواهد کرد. وی تاکنون سرمربیگری تیم های ملی مختلفی مانند مکزیک، کاستاریکا، آمریکا، نیجریه، چین، هندوراس، جامائیکا و عراق را بر عهده داشته است. وی در بخش مربیگری پیروز برای مربیان شرکت کننده در این همایش به مدت 30 دقیقه در زمینه تجربه حضور در 5 جام جهانی سخنرانی خواهد کرد.

لازم به ذکر است، پروفسور کریم چمری دانشمند سرشناس فیزیولوژی فوتبال نیز در دومین کنگره بین المللی علم و فوتبال سخنرانی خواهد کرد. همچنین کارگاهی با عنوان How to use computer basic softwares to manage the training load monitoring of Footballers توسط وی برگزار خواهد شد.

بر همین اساس پروفسور والتر دی سالوو بدنساز سابق باشگاه های رئال مادرید، منچستر یونایتد، لاتزیو و تیم ملی پرتغال هم در همایش بین المللی علم و فوتبال حضور خواهد یافت و 30 دقیقه سخنرانی خواهد کرد. دی سالوو به آنالیز روشهای افزایش عملکرد بازیکنان فوتبال با رویکرد نوین می پردازد.

همچنین دی سالوو سابقه همکاری با الکس فرگوسن در باشگاه منچستر یونایتد و همچنین کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تیم های رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را داشته است.

1

منبع: تسنیم

به "دستیار پیشین کی روش، سخنران همایش علم و فوتبال، میلوتینوویچ از تجربه 5 دوره حضور در جام جهانی می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار پیشین کی روش، سخنران همایش علم و فوتبال، میلوتینوویچ از تجربه 5 دوره حضور در جام جهانی می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید