دونادونی سرمربی ژاپن می گردد

به گزارش اخبار برخط، دونادونی پس از جدایی از بولونیا در ماه مه سال گذشته تا الان بدون باشگاه بوده.این در حالی است که او سه سال راهنمایی این تیم حاضر در سری آ را به عهده داشت.

دونادونی سرمربی ژاپن می گردد

به گزارش اخبار برخط ،رسانه های ایتالیا گزارش دادند دونادونی 55ساله که سابقه مربیگری تیم های باشگاهی ناپولی و بولونیا را در کارنامه دارد برای مصاحبه با فدراسیون فوتبال ژاپن به این کشور سفر نموده است.

دونادونی پس از جدایی از بولونیا در ماه مه سال گذشته تا الان بدون باشگاه بوده.این در حالی است که او سه سال راهنمایی این تیم حاضر در سری آ را به عهده داشت.

آکیرا نیشینو، مربی ای که ژاپن را به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی روسیه رساند بعد از جام جهانی از سمت خود کناره گیری کرد تا هاجیمه موریاسوی ژاپنی جانشین او گردد.اما حالا به گزارش گاتزتادلواسپورت و سایر رسانه های ایتالیایی،ژاپنی ها قصد دارند دونادونی را به عنوان سرمربی تیم ملی خود اعلام نمایند و مذاکرات بین او و فدراسیون فوتبال ژاپن در توکیو در جریان است. دونادونی بعد از آلبرتو زاکرونی دومین سرمربی ایتالیایی تیم ملی ژاپن خواهد بود. زاکرونی در سال 2011 به همراه سامورایی های آبی در جام ملتهای آسیا شرکت نموده بود.

3-160

منبع: ایران ورزشی

به "دونادونی سرمربی ژاپن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دونادونی سرمربی ژاپن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید