رونمایی Yadea از یک اسکوتر برقی سبک، تاشو و لمسی

به گزارش اخبار برخط، در نوامبر سال گذشته، Yadea اسکوتر برقی مقرون به صرفه قیمت KS3 که برای سهولت در رفت و آمد های شهری کاربران طراحی شده بود را روانه بازارکرد. این شرکت چینی اکنون از نسخه مقرون به صرفهتر این اسکوتر رونمایی نموده است. این اسکوتر مقرون به صرفه قیمت برای رفت و آمد در شهر طراحی شده است.

رونمایی Yadea از یک اسکوتر برقی سبک، تاشو و لمسی

به گزارش اخبار برخط، سبک بودن این محصول به مطلوبیت آن در بازار می افزاید. خریداران KS3 Lite می توانند در هنگام خرید آن به وسیله آمازون از تخفیف 76 دلاری برخوردار شوند. KS3 Lite یک اسکوتر برقی سبک وزن تاشو است که وزن آن حدود 14 کیلوگرم است. لمسی بودن این اسکوتر آن را یک پایه بالاتر از رقبای خود قرار می دهد. Yadea بزرگترین فراوری کننده اسکوتر الکترونیکی در دنیا است و طیف گسترده ای از اسکوتر های الکترونیکی را در خط فراوری خود دارد.

KS3 Lite حتی با وجود سبکی می تواند محموله هایی تا وزن 100 کیلوگرم را حمل کند که بسیار قابل توجه است. Yadea KS3 Lite یک باتری 187 وات ساعتی دارد که برد 20 کیلومتری را ارائه می دهد و فقط برای مسافت های کوتاه مناسب است. بعلاوه دارای ویژگی هایی همانند نورپردازی LED، درام ترمز جلو، ترمز احیا کننده عقب و اتصال به برنامه Yadeaمی باشد. Yadea KS3 Lite در مقایسه با مدل های قدرتمندتر و بزرگ تر KS3 و KS3 Pro یک اسکوتر برقی ارزان است که در دو رنگ صورتی و زرد با فریم مشکی و با قیمت 379.99 دلار به فروش می رسد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "رونمایی Yadea از یک اسکوتر برقی سبک، تاشو و لمسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی Yadea از یک اسکوتر برقی سبک، تاشو و لمسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید