زیر دریایی جنگ دنیای دوم به بزرگترین مرکز هنری دیجیتال دنیا تبدیل شده است

به گزارش اخبار برخط، قسمت هایی از فضای بتنی و فولادی بسیار غیرمعمول که از چهار حوضچه عظیم تشکیل شده است در گذشته برای رویدادهای موقت هنری و فرهنگی بازسازی شده بودند، اما اکنون به نمایشگاه های دائمی تبدیل شده اند. پس از هفت هفته تاخیر به دلیل قرنطینه ناشی از کرونا در فرانسه، مرکز هنر دیجیتال Les Bassins de Lumières (The Ponds of Lights) (در حوضچه های روشنایی) در تاریخ 10 ژوئن با نمایشی شگفت انگیز از کارهای گوستاو کلیت و پل کلای افتتاح شد.

زیر دریایی جنگ دنیای دوم به بزرگترین مرکز هنری دیجیتال دنیا تبدیل شده است

با توجه به بحران بهداشت جهانی، بازدید نمایندگان پس از خرید بلیط، در ورودی از نظر دما آنالیز می شوند و در داخل موزه باید از ماسک و ضدعفونی نماینده دست استفاده نمایند. با این حال، با توجه به وسعت بسیار زیاد فضا، رعایت فاصله اجتماعی سخت نخواهد بود. آگوستین د کونتت، مدیر موزه، به گاردین گفت، هر کس حداقل دارای 5 متر مربع از فضای مجزا است. قوانین وجود دارد، اما احتیاط شرط عقل است و ما می خواهیم همه از این تجربه لذت ببرند.

Culturespaces، شرکتی در پشت Atelier des Lumières در پاریس، مسئول این پروژه خارق العاده است. اولین نمایشگاه Atelier des Lumières، که نمایشگاهی همه جانبه از آثار هنری ون گوگ بود نیز، بسیار پیروز بود. این فضا هفت روز در هفته و در طول سال باز خواهد بود و نمایشگاه ها هر ساله تغییر خواهند کرد.

منبع: گردشبان

به "زیر دریایی جنگ دنیای دوم به بزرگترین مرکز هنری دیجیتال دنیا تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیر دریایی جنگ دنیای دوم به بزرگترین مرکز هنری دیجیتال دنیا تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید