شرکت ایران در 8 رشته ورزشی المپیک ناشنوایان

به گزارش اخبار برخط، در جلسه هماهنگی مسئولان فدراسیون و انجمن های ورزشی ناشنوایان رشته های حاضر در المپیک ناشنوایان در برزیل معین شد.

شرکت ایران در 8 رشته ورزشی المپیک ناشنوایان

به گزارش اخبار برخط و به نقل از روابط عمومی ورزش های ناشنوایان، جلسه هماهنگی مسئولان فدراسیون و انجمن های ورزشی ناشنوایان با حضور ریاست فدراسیون برگزار گردید. این جلسه صبح امروز (سه شنبه) با حضور نهران تیشه گران، رئیس فدراسیون، مهدی نصیبی، دبیر فدراسیون، زهرا داودی، نایب رئیس بانوان، مسئولان انجمن های فوتبال، کاراته، جودو، تکواندو، تیراندازی، دوومیدانی، کشتی و والیبال ساحلی در محل فدراسیون برگزار گردید. در این جلسه، درباره حضور کیفی ورزشکاران رشته های فوق در مسابقات المپیک 2021 برزیل بحث و گفتگو شد.

در ابتدای جلسه، تیشه گران ضمن تشکر از مسئولان انجمن ها و برگزاری باشکوه مسابقات قهرمانی دنیا کاراته و تکواندو 2021 ناشنوایان در تهران گفت: در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان با کاروانی کیفی و رشته هایی که کسب مدال در آنها بیشتر است به مسابقات اعزام خواهیم کرد و امیدواریم مقام هفتم المپیک سامسون ترکیه در این دوره ارتقا داشته باشد و پرچم مقدس کشورعزیزمان بارها در این مسابقات افراشته گردد.

مسئولین انجمن ها نیز با بیان برنامه های خود، بر حمایت همه جانبه فدراسیون از رشته های اعزامی و لزوم حامیان اقتصادی تأکید کردند. عبدالحمید حسین پور (مشاور فدراسیون)، محمدعلی محمدی (مسئول حراست فدراسیون)، علیرضا بسیح (مسئول کمیته فنی و مسابقات) و ابراهیمی (مسئول روابط عمومی فدراسیون) نیز در این جلسه حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شرکت ایران در 8 رشته ورزشی المپیک ناشنوایان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت ایران در 8 رشته ورزشی المپیک ناشنوایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید