اینجا پایتخت ، بام لند تهران

به گزارش اخبار برخط، در گوشه و کنار بام لند تهران، گروه هایی را خواهید دید که به اجرای قطعات زیبای موسیقی خیابانی پرداخته اند. دیدن جوانان مشتاقِ موسیقی، شما را سرِ ذوق آورده، و سازهای حرفه ای شان گوش جان تان را نوازش خواهند کرد.

اینجا پایتخت ، بام لند تهران

این جا شهر تهران است، نه شهری ساحلی در ترکیه. این جا بخشی از تهران است، نه فقط برای تهرانی ها بلکه برای تمام کسانی که از جای جای ایران می آیند. این جا بام تهران است، نه بام تهران بلکه بام لند تهران. شبه شهری برای تفریح و گذراندن ساعاتی خوش. از آن جا که به آخر هفته نزدیک می شویم، خوب است برنامه ای برای سر زدن به این مجموعه تفریحی بچینیم. همچنین شب های ماه رمضان، شما می توانید تا سحر از بخش خوشمزه گردی آن بهره ببرید.

اول از همه کجا بریم؟

آدرس: ﺗﻬﺮان، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند.

این جا می تواند مقصدی برای خرید، برای تفریح جمعی، برای پیاده روی ها و دوچرخه سواری های تکی، و در نهایت مکانی برای گذراندن روز تعطیل باشد؛ با آن آب وهوای دل انگیز و فرح بخش. همچنین شما می توانید از افطار تا سحر به یکی از بخش های مهم و پرطرفدار بام لند -کافه و رستوران های متعدد در قسمت های مختلف این مرکز- مراجعه کنید و لذتش را ببرید.

یک پُرس آب و هوای تازه

وقتی از ورودی بام لند می گذریم، منظره زیبای دریاچه چیتگر و پارک جنگلی آن مقابل چشمان مان ظاهر می گردد، رهگذرانی را می بینیم که دور دریاچه قدم می زنند و یا منتظر حاضر شدنِ سفارش خود از رستوران ها هستند وَ دو به دو یا چندبه چند با یکدیگر صحبت می نمایند. فضایی که پر شده از نوای دلنشینِ موسیقی، صدای حرکت آب و بال زدن پرنده ها روح شما را تازه می نماید؛ و فکر کنید به یک پُرس آب و هوای تازه که در کنار همه این ها سرو می گردد.

کلوپ ماهیگیری

جالب است بدانید یکی از تفریحات بام لند تهران در این مجموعه، اجازه ماهیگیری در دریاچه چیتگر است. تفریحی متفاوت در تهران. در این مجموعه، کلوپ ماهیگیری قرار گرفته است، با 33 صندلی ماهیگیری که البته اولویت با آن دسته از گردشگرانی است که قبلاً صندلی را رزرو نموده اند.

قایق سواری

امکان قایق سواری به صورت انفرادی و چند نفره روی دریاچه وجود دارد. شما با پرداخت هزینه ای متناسب با انتخاب تان می توانید به ملاقات دریاچه بروید. انواع قایق های پدالی، قایق های شارژی و موتوری، وَ کاتامارا (قایق اتوبوسی) کنار دریاچه برای گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است.

اندکی آدرنالین

تشک پرش آزاد، قسمتی در انتهای مراکز خرید بام لند تهران است که از تفریحات جدید این مجموعه به حساب می آید. جایی است که شما می توانید از پله های چوبی آن بالا بروید و از هر فاصله ای که خواستید خود را پایین بیندازید و در تشکی پر از باد پخش شوید. بالا رفتن آدرنالین در خون شما وَ پر شدن بدن تان از هیجان، بیش از حدّ تصور، حال شما را خوب می نماید.

تفریح با طعم دهه پنجاه

فوتبال دستی یکی از بازی های دهه پنجاهی است؛ با آن جعبه بزرگ و میله هایی که وسط آن تعدادی آدمک زشت قرار داده شده بود، و یک عدد توپ بزرگِ قرمز رنگ. همان چهارچوب، با همان میله ها را در بام لند تهران خواهید دید، با این تفاوت که می توانید خودتان در این جعبه بپرید و از گل زدن با توپ قرمز لذت ببرید.

پاساژ گردی

خوشبختانه بام لند تهران تمام قشر ها را راضی نموده؛ آن دسته از شما که خریدکردن را بخش جدانشدنی از تفریح می دانند هم، با خشنودی از گشت و گذار در بام لند، به خانه باز می گردند. به علاوه فروشگاه های متعددی را مانند: مد و لباس. ساعت، طلا و جواهر. فروشگاه ورزشی و لوازم جانبی پرورش اندام. لوازم خانگی و الکتریکی. اسباب بازی و شکلات فروشی. گل فروشی و… خواهید یافت.

حرف آخر

در گوشه وکنار بام لند تهران، گروه هایی را خواهید دید که به اجرای قطعات زیبای موسیقی پرداخته اند. در زمانی، که اجرای موسیقی توسط گروه های خیابانی رواج پیدا نموده، دیدن جوانان مشتاقِ موسیقی و سازهای حرفه ای شان گوش جان تان را نوازش خواهد نمود.

به طور حتم مطالب زیر برای تان جذاب خواهد بود:

آبشارهای لرستان ، خروشان در قلب زاگرس

من و قلعه رودخان و خاطره سازی

دَرِ کاروانسرای تی تی همواره باز است

لرستان و قلعه فلک الافلاک

برای خواندن مطالب مرتبط به گردشگری به اخبار برخط در همین صفحه سر بزنید.

منبع: پیام دلتا

به "اینجا پایتخت ، بام لند تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینجا پایتخت ، بام لند تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید