طاهری: ما مظلوم هستیم اما ظالم اعتراض می نماید، می خواهند با هوچی گری جلوی استقلال را بگیرند

به گزارش اخبار برخط، سرپرست تیم استقلال گفت: اتفاقاتی در این فوتبال رخ می دهد که من در 50 سال ندیده ام؛ خیلی جالب است که ظالم اعتراض می نماید.

طاهری: ما مظلوم هستیم اما ظالم اعتراض می نماید، می خواهند با هوچی گری جلوی استقلال را بگیرند

به گزارش خبرنگار ورزشی اخبار برخط، بیژن طاهری بعد از ملاقات استقلال مقابل پیکان که با تساوی بدون گل همراه بود، گفت: اتفاقاتی در این فوتبال رخ می دهد که من در 50 سال ندیده ام، خیلی جالب است که ظالم اعتراض می نماید. ما مظلومیم.

وی در پاسخ به این سؤال که ظالم چه کسی است، مطرح کرد: کسانی که اعتراض می نمایند. شخصیت فوتبال از بین رفته و ما کوشش می کنیم این شخصیت به فوتبال برگردد. در گذشته فوتبال شخصیت داشت و این حرف ها و این هوچی گری ها نبود. الان می خواهند با هوچی گری جلوی تیم ما را بگیرند.

سرپرست تیم استقلال درباره اینکه می تواند شفاف صحبت کند، گفت: نام کسی را نمی توانم بیاورم و نمی آورم ولی چیزی که اکنون وجود دارد خلاف چیزی است که باید در فوتبال رخ بدهد.

طاهری درباره اینکه آیا صحبتش در پاسخ به اظهارات روز گذشته مدیرعامل پرسپولیس است که اعتقاد داشت نتایج در جای دیگری رقم می خورد، یادآور شد: در مکتب من نام آورده نمی گردد و من به کسی و نتایج تیم های دیگر کاری ندارم. خودمان باید پیروز شویم ولی داور در دست و پای بازیکن است و در محوطه که راه شوت زدن است 4 مرتبه مقابل بازیکن می آید. مگر می گردد؟ داور خواست قاطعانه برخورد کند اما بازی از دستش در رفت.

وی اضافه نمود: راه خودمان را می رویم و خدا به ما یاری می نماید. بلد نیستیم هوچی گری و داد و بیداد کنیم و جایی که حق با ما نیست برویم و طلبکار شویم. ما این کارها را نمی کنیم و راه خودمان را می ر ویم و خدا هم یاری مان می نماید.

سرپرست تیم استقلال درباره مشکل زمین تمرین این تیم مطرح کرد: مشکل زمین، مشکل چندین ساله است. فعلا در آرارات هستیم تا زمین مجموعه انقلاب درست گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "طاهری: ما مظلوم هستیم اما ظالم اعتراض می نماید، می خواهند با هوچی گری جلوی استقلال را بگیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طاهری: ما مظلوم هستیم اما ظالم اعتراض می نماید، می خواهند با هوچی گری جلوی استقلال را بگیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید