فاصله تهران تا مشهد با اتوبوس، قطار و هواپیما

به گزارش اخبار برخط، راستا تهران تا مشهد 900 کیلومتر است که بین 11 تا 13 ساعت با اتوبوس طول می کشد.

فاصله تهران تا مشهد با اتوبوس، قطار و هواپیما

فاصله ریلی تهران تا مشهد تقریبا 900 کیلومتر است که با قطار عادی بین 10 تا 11 ساعت و با قطار سریع السیر بین 6 تا 8 ساعت طول می کشد.

بین یک و نیم تا دو ساعت (از فرودگاه مهرآباد تا فرودگاه مشهد)

فاصله تهران تا مشهد با اتوبوس

سفر به مشهد به وسیله تور مشهد یا سفر شخصی برای زیارت امام رضا(ع) همواره دلپذیر و فوق العاده است، اما شاید بهتر است قبل از آغاز سفر از خودتان بپرسید که فاصله تهران تا مشهد چقدر است؟ جواب دادن به این سوال می تواند آغاز خوبی برای برنامه ریزی برای سفر باشد (هم از نظر زمانی و هم مالی).

فاصله تهران تا مشهد تقریبا 900 کیلومتر (دقیقا 898 کیلومتر) است. اینکه بپرسید فاصله تهران تا مشهد چند ساعت است بستگی به این دارد که با ماشین شخصی می روید یا اتوبوس؛ اتوبوس تان عادی است یا تندرو؛ شرایط آب و هوایی و ترافیک چطور است و کلی مورد دیگر که روی فاصله زمانی تهران تا مشهد تاثیر می گذارد، اما در کل با ماشین شخصی بین 11 تا 13 ساعت و با اتوبوس بین 12 تا 14 ساعت در راه خواهید بود.

اینجا می توانید نقشه جهت تهران به مشهد را روی گوگل مپ ببینید:

فاصله تهران تا مشهد با قطار

در یک نگاه کلی، جهت تهران تا مشهد با قطار بستگی به این دارد که با قطار سریع السیر می روید یا قطار عادی. اما در کل اگر می خواهید بدانید فاصله تهران تا مشهد با قطار چند ساعت است، روی 10 الی 11 ساعت (با قطار عادی) حساب کنید. جهت ریلی تهران تا مشهد حدودا 900 کیلومتر است و ایستگاه هایی که قطار در آن ها توقف می نماید در هر سفر فرق می نماید.

نمی توان به طور دقیق گفت از بین شرکت های سفرهای ریلی کدام یک برترین قطار تهران مشهد است، اما در مجموع قطارهای پنج ستاره، مالی، جایگاه دار و… متنوعی در این جهت وجود دارد که دست شما را برای انتخاب باز خواهند گذاشت.

در کل ایستگاه های قطار بین تهران و مشهد این موارد هستند:

  • سمنان
  • شاهرود
  • نقاب
  • نیشابور

راستی حالا که صحبت از مدیریت سفر شده، قبل از سفر حتما هزینه سفر به مشهد را خودتان حساب کنید و بعذ از آن، با چند کلیک ساده، خرید بلیط قطار از اخبار برخط را انجام بدهید.

فاصله تهران تا مشهد با هواپیما

برای افرادی که می خواهند خیلی سریع و با آسایش تمام سفر نمایند (و البته دغدغه مالی چندانی ندارند)، هواپیما گزینه اول است. سوالی که این جا پیش می آید این است که مدت زمان پرواز تهران به مشهد چقدر است؟ شاید برایتان عجیب باشد ولی جهتی که با اتوبوس، خودروی شخصی و قطار بیش از 10 ساعت طول می کشد، در سفر از تهران به مشهد با هواپیما بین 1 ساعت و نیم الی 2 ساعت طول می کشد.

اگر دقیق تر بخواهیم بگوییم، فاصله هوایی تهران تا مشهد تقریبا 730 کیلومتر است که بعد از آن دیگر وارد فرودگاه مشهد می شوید. در نظر داشته باشید که برای سفر هوایی به بلیط هواپیما مشهد احتیاج دارید که تهیه آن از علی بابا امکان پذیر است.

باز هم در خصوص فاصله تهران تا مشهد سوال دارید؟

در این مقاله سعی کردیم تمام راه های تهران تا مشهد را به همراه مدت زمان و طول جهت برای شما شفاف کنیم. اگر باز هم سوالی برایتان پیش آمده، حتی درباره اقامت و هتل مشهد حتما برای ما بنویسید.

در آخر نباید فراموش کنید تفاوتی ندارد با چه وسیله نقلیه ای به مشهد سفر می کنید. تنها نکته مهم این است که بتوانید با برنامه ریزی برای زیارت، سیاحت، شکم گردی و به طور ویژه تجربه طعم غذاهای سنتی مشهد وقت کافی داشته باشید.

منبع:عـلی بـابا

منبع: دیجیاتور

به "فاصله تهران تا مشهد با اتوبوس، قطار و هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله تهران تا مشهد با اتوبوس، قطار و هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید