نادری-پرسپولیس: پول بدهید، تمدید کنید

به گزارش اخبار برخط، دهم تیر قرارداد قرضی محمد نادری با پرسپولیس تمام می گردد. پرسپولیس در این 2 ماه باید با کورتریک مذاکره کند تا انتقال نادری را دائمی کند.

نادری-پرسپولیس: پول بدهید، تمدید کنید

کورتریک نادری را آسان نمی فروشد

امیر اسدی ، هرگز تصور نمی کردیم محمد نادری به محض امضای قرارداد با پرسپولیس، به ترکیب اصلی این تیم برسد و اینقدر درخشان ظاهر گردد. نادری فصل قبل و در دوران محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن، 25 بار در ترکیب این تیم نهاده شد و 2194 دقیقه در زمین بازی کرد. او 6 بازی هم در لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتورسازی انجام داد که حاصلی جز حذف از مرحله گروهی برای این تیم نداشت.

در سرانجام فصل، نادری با پیشنهاد تمدید قرارداد روبرو شد اما پای خود را در یک کفش کرد که بازیکن آزاد است و در تراکتورسازی نمی ماند. او به باشگاه کورتریک در بلژیک وصل شد و در انتقالی عجیب پیراهن این تیم را پوشید و به طرفدارانش معرفی گردید. کورتریک تیمی بود که در لیگ بلژیک حضور داشت و فصل قبل با کسب 42 امتیاز از 30 بازی رده هفتم جدول را به دست آورد.

-

نادری تا نیمه های فصل 2019-2018 لیگ بلژیک حتی یک دقیقه نیز در ترکیب کورتریک قرار نگرفت و جالب تر اینکه در فهرست 18 نفره این تیم هم نامی از مدافع ایرانی دیده نشد. گلن دی بوک، سرمربی کورتریک و بازیکن سابق تیم ملی بلژیک علاقه ای به استفاده از نادری نداشت و به همین دلیل فقط از وجود او در تمرین سود می برد. شرایط نادری در کورتریک به قدری بحرانی بود که این مدافع را در جهت بازگشت به فوتبال ایران قرار داد.

برانکو در جابجایی نیم فصل دنبال جذب بازیکنی بود که توانایی بازی در دفاع میانی و چپ را داشته باشد. یعنی یک جانشین مناسب برای محمد انصاری که آسیب دید و فصل را از دست داد. نادری گزینه مناسبی بود که توسط پرسپولیس شکار شد. البته با انتقالی قرضی و قراردادی در حدود 60 هزار دلار برای نیم فصل.

آسیب دیدگی شایان مصلح باعث شد تا محمد نادری خیلی زود به ترکیب پرسپولیس برسد و برای این تیم بازی کند. بازی هایی کم نقص که از نادری یک بازیکن ویژه در ذهن طرفداران و کادر فنی پرسپولیس ساخت. قرارداد قرضی محمد نادری با پرسپولیس، یک جولای 2019 به سرانجام می رسد. یعنی این دفاع چپ پا تا 10 تیر 98 در عضویت پرسپولیس است و بعد از آن باید به بلژیک برگردد و در تمرینات کورتریک شرکت کند.

-

پرسپولیس با نظر برانکو ایوانکوویچ از حالا به دنبال راهی برای تمدید دائمی قرارداد محمد نادری است. اتفاقی که شاید آنچنان که فکر می کنیم آسان نباشد. کورتریک علاقه ای به بازگشت نادری ندارد که اگر داشت همان نیم فصل اول از او استفاده می کرد. این اما دلیل نمی گردد که باشگاه بلژیکی رضایتنامه بازیکن جوانش را به همین سادگی ها صادر کند. کورتریک قطعا مبلغی را از پرسپولیس دریافت خواهد نمود تا قرارداد محمد نادری 21 ساله با باشگاه ایرانی قطعی گردد.

در فوتبال اروپا و قراردادهایی اینچنینی - قرضی - بندی برای خرید دائمی یک بازیکن تعریف می گردد. به عنوان نمونه در قرارداد قرضی سعید عزت اللهی با ردینگ، بندی وجود دارد که باشگاه انگلیسی می تواند با پرداخت مبلغی که توافق شده، هافبک ایرانی را به صورت دائم در اختیار داشته باشد. پرسپولیس هم می توانست در توافق با باشگاه کورتریک، چنین بندی را بگنجاند تا حالا برای خرید قطعی او به مشکل نخورد.

-

باشگاه کورتریک و کادر مدیریتی اش قطعا محمد نادری و بازی های او در پرسپولیس را رصد می نمایند. با توجه به درخشش این بازیکن و رضایت کادر فنی پرسپولیس، بعید است کورتریک پا پس بکشد و به سادگی مجوز حضور دائمی نادری در پرسپولیس را صادر کند. همین مسئله می تواند کار پرسپولیس را برای جذب نادری سخت کند و حضور این مدافع در فهرست فصل آینده صدرنشین لیگ را در هاله ای از ابهام قرار بدهد.

11

منبع: ایران ورزشی

به "نادری-پرسپولیس: پول بدهید، تمدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادری-پرسپولیس: پول بدهید، تمدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید