پاسخ چشمی و اسماعیلی به فتحی: نه بی غیرتیم، نه کم کار

به گزارش اخبار برخط، فتحی رو به بازیکنان استقلال کرد و درباره کم کاری برخی از آن ها حرف زد. بازیکنانی چون روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی البته نتوانستند طعنه های مدیرعامل باشگاه را هضم کنند، پاسخ او را دادند و اخراج شدند.

پاسخ چشمی و اسماعیلی به فتحی: نه بی غیرتیم، نه کم کار

شکست مقابل سایپا، ناکامی در لیگ و حذف از جام حذفی استقلال را با بحرانی جدی روبرو کرده. بحرانی که اردوی استقلال را در آستانه بازی مقابل ماشین سازی در هفته دوازدهم لیگ برتر، آشفته و پر حرف و حدیث کرده است. امیرحسین فتحی، شنبه به تمرین استقلال رفت تا دقایقی با بازیکنان صحبت کند و آن ها را برای موفقیت در بازی های بعدی آماده اما حضور او نه تنها سودی برای این تیم نداشت بلکه حواشی بسیاری نیز به وجود آورد.

فتحی در بخشی از صحبت هایش رو به بازیکنان استقلال کرد و درباره کم کاری برخی از آن ها حرف زد. بازیکنانی چون روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی البته نتوانستند طعنه های مدیرعامل باشگاه را هضم کنند و پاسخی به آن ندهند. به همین دلیل رو به فتحی کردند و به او گفتند: ما بی غیرت نیستیم و در استقلال هم هیچ بازیکنی کم کاری نمی کند. مشکل استقلال جای دیگری است.

در همین حین، مهدی رحمتی پا در میانی کرد و از بازیکنان خواست صحبتی انجام ندهند. کاپیتان استقلال گفت که با فتحی صحبت و سوء تفاهم را برطرف می کند، اما چشمی و اسماعیلی تمرین را ترک کردند و به همین دلیل از فهرست بازیکنان استقلال برای بازی مقابل ماشین سازی خط خوردند.

مشکل این 2 بازیکن با امیرحسین فتحی بود اما تعیین نیست چرا باشگاه استقلال، خروج نام اسماعیلی و چشمی از فهرست بازی با ماشین سازی را گردن وینفرد شفر انداخته و تاکید کرده که این تصمیم را سرمربی گرفته است.

قرار است کمیته انضباطی باشگاه استقلال تشکیل شود و اسماعیلی و چشمی نیز حرف های خود را بزنند. مشکل آن ها برخلاف شایعه ها، نه تأخیر در پرداخت ها بود و نه جریمه ای که باشگاه در نظر گرفته. این 2 بازیکن، تنها به دلیل انگ بی غیرتی و کم کاری که فتحی به آن ها زده ناراحتند و به همین دلیل شاید برای بازی های بعد هم جایی در فهرست شفر نداشته باشند. البته همه این ها منوط به برگزاری جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال است.

1

منبع: ایران ورزشی

به "پاسخ چشمی و اسماعیلی به فتحی: نه بی غیرتیم، نه کم کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ چشمی و اسماعیلی به فتحی: نه بی غیرتیم، نه کم کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید