کلوپ: می دانستیم ضربات آغاز مجدد مشخص کننده است، برای قهرمانی احتمالاً احتیاج به 105 امتیاز است

به گزارش اخبار برخط، فوتبال جهان- یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول شاگردانش را شایسته پیروزی مقابل ولورهمپتون دانست و گفت که تیمش روی ضربات آغاز مجدد حساب ویژه ای باز نموده بود.

کلوپ: می دانستیم ضربات آغاز مجدد مشخص کننده است، برای قهرمانی احتمالاً احتیاج به 105 امتیاز است

به گزارش اخبار برخط ، یورگن کلوپ که شاگردانش شب گذشته (جمعه) در نخستین بازی از هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس در خانه ولورهمپتون با نتیجه 2 بر صفر پیروز شدند و صدرنشینی خود را تداوم بخشیدند، گفت: بازی بی نقصی ارائه دادیم، هرچند بازی سختی بود که به خصوص با بارش باران اوضاع خیلی پیچیده تر هم شد. بهترین چیز اما این بود که با این شرایط هم ما به حفظ توپ ادامه دادیم. در نیمه اول و دوم بازی را در اختیار داشتیم و تنها در 15 دقیقه سرانجامی نیمه اول بود که کمی کار را رها کردیم و همین باعث شد ولورهمپتون جلو بکشد و آنها با پاس های عرضی ما را مجبور کردند که دوندگی زیادی داشته باشیم. این تصمیم خوبی نبود که کنترل بازی را از دست دادیم، اما در نیمه دوم دوباره اوضاع را تحت کنترل خود گرفتیم.

سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی ساید در خصوص دو گلی که محمد صلاح و فن دایک به ثمر رساند، توضیح داد: هر دو گل ما از روی ضربات آغاز مجدد به ثمر رسید که فوق العاده بود. قبل از بازی می دانستیم که ضربات آغاز مجدد هم می تواند در این بازی مشخص نماینده باشد چون با آنالیزی که داشتیم می دانستیم که در این دیدار 6، 7 یا 8 موقعیت گلزنی نصیب مان نخواهد شد، بنابراین باید روی ضربات آغاز مجدد حساب ویژه ای باز کنیم. بازیکنان ما در این دیدار تمرکز واقعاً بالایی داشتند، بنابراین با شایستگی در این بازی سخت به برتری دست یافتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می کنید برای قهرمانی در لیگ برتر به چند امتیاز احتیاج دارید؟، گفت: نمی دانم یک تیم برای قهرمانی در این فصل به چند امتیاز احتیاج دارد. همه از من درباره اوضاع می پرسند، ما در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر هستیم و در چهار دوره اخیر لیگ برتر تیمی که در کریسمس صدرنشین لیگ بوده، در نهایت به عنوان قهرمانی رسیده است، اما پرسش اینجاست که آیا همیشه رقابت همانند این فصل نزدیک بوده است؟ تیم های دیگر هم شنبه بازی می نمایند و فکر می کنم در کریسمس سه یا چهار تیم بیش از 40 امتیاز داشته باشند که این واقعاً استثنایی است. برای قهرمانی احتمالاً احتیاج به 105 امتیاز در سرانجام فصل است. پیش از این به این موضوع توجهی نداشتم و حالا هم توجه نمی کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: می دانستیم ضربات آغاز مجدد مشخص کننده است، برای قهرمانی احتمالاً احتیاج به 105 امتیاز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: می دانستیم ضربات آغاز مجدد مشخص کننده است، برای قهرمانی احتمالاً احتیاج به 105 امتیاز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید