6 پروژه در شهرستان تنگستان به بهره برداری رسید

به گزارش اخبار برخط، طرح نصب سامانه نوین آبیاری تحت فشار در سطح 600 هکتار نخیلات شهرستان تنگستان با حضور استاندار به بهره برداری رسید که برای اجرای این طرح 60 میلیارد ریال هزینه شده است.

6 پروژه در شهرستان تنگستان به بهره برداری رسید

همچنین ساختمان سازمان کشاورزی جهاد کشاورزی شهرستان تنگستان نیز به بهره برداری رسید. این ساختمان با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون ریال در زمینی به مساحت هزار و 273 متر مربع در دو طبقه ساخته شده است.

بخش ال دی آر و محوطه سازی بیمارستان امام حسین شهر اهرم در زمینی به مساحت دو هزار و 700 متر مربع با اعتبار 70 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فاز دوم بیمارستان با بخش های اورژانس، درمانگاه تخصصی و اتاق عمل با اعتبار 90 میلیارد ریال در زمینی به مساحت هزار و 900 مترمربع افتتاح شد.

فاز دوم منطقه گردشگری اعم از دیگر طرح های افتتاحی شهرستان تنگستان بود که در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال ساخته شده است.

همچنین طرح آبرسانی روستایی شهرستان تنگستان با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد. این طرح به پنج روستای شهرستان تنگستان که دارای 186 خانوار است آبرسانی خواهد نمود. این شبکه دارای طول هفت کیلومتر است که یک میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

با حضور استاندار بوشهر طرح های عمرانی شهرداری آباد به بهره برداری رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "6 پروژه در شهرستان تنگستان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 پروژه در شهرستان تنگستان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید