95 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد

به گزارش اخبار برخط، تهران (پانا) - شرکت بازرگانی دولتی ایران از واریز 71 هزار و 300 میلیارد ریال از پول گندم های خریداری شده، به حساب کشاورزانی که گندم خود را تحویل مراکز خرید داده اند و فایل های آن ها به بانک ارسال شده است، اطلاع داد.

95 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد

طبق اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، خرید گندم در استان های اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران،خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، لرستان، مرکزی، هرمزگان، کرمان، کرمانشاه و کهگیلویه و بویر احمد در جریان است.

بعلاوه 289 مرکز در کشور تا به امروز فعال شده و این میزان گندم از 98 هزار کشاورز در قالب 279 هزار محموله خریداری شده است.

لازم به ذکر است ارزش کل گندم های خریداری شده بیش از 81 هزار میلیارد ریال است که تا روز گذشته فایل 75.2 هزار میلیارد ریال به وسیله مراکز خرید به بانک ارسال و با همت و کوشش دولت محترم، سازمان برنامه و بودجه و سیستم بانکی، 71.3 هزار میلیارد ریال آن (معادل 95 درصد) واریز شده است.

بر اساس این گزارش، پول گندم کشاورزانی که تا تاریخ اول خرداد ماه نسبت به تحویل گندم خود به مراکز خرید اقدام نموده اند، اطلاعات و مشخصات آنها کامل بوده و فایل های آنان به وسیله مراکز خرید به بانک عامل ارسال شده به حساب آنان واریز شده است.

کوشش می گردد که در ادامه فصل خرید، فرایند پرداخت به همین شکل تداوم یافته و در حداقل زمان ممکن مطالبات گندمکاران پرداخت گردد.

سال جاری هر کیلوگرم گندم با قیمت 5000 تومان خریداری می گردد که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "95 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "95 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید