کشتی فرنگی

ساروی هم در نیمه نهایی ناکام شد

در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک 2020 توکیو، محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز امیدهای دنیا، در مرحله نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم مقابل آرتور الکسانیان دارنده مدال طلای دنیا و المپیک از ارمنستان به روی تشک رفت و در خاتمه با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد و وی هم...

21 مرداد 1400

معرفی کمیته فنی انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان

اعضای کمیته فنی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان معرفی شدند.

13 اردیبهشت 1400

نیم نگاه متولیان کشتی به رقابتهای جهانی بعد از المپیک

به گزارش خبرنگاران، کشتی ایران تا حضور در بازی های المپیک 2021 روزهای پر فراز و نشیبی را پیش رو دارد. روزهایی که آزاد و فرنگی کاران ملی پوش کشورمان باید برای کسب سهمیه های به جامانده المپیک کوشش نمایند تا کاروان کشتی ایران با ترکیبی کامل راهی توکیو گردد.

29 اسفند 1399

برنامه مسابقات کشتی قهرمانی نوجوانان دنیا اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی نوجوانان قهرمانی دنیا طی روزهای 7 تا 13 مردادماه امسال در شهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار می گردد.

1 شهریور 1398

دورخیز فرنگی کاران جوان برای فتح آسیا، سودای قهرمانی شاگردان باوفا

به گزارش خبرنگاران، رقابت های کشتی جوانان قهرمانی آسیا در حالی طی روزهای 18 تا 23 تیرماه در شهر چونبوری تایلند برگزار می گردد که تیم کشتی فرنگی جوانان ایران با سرمربیگری حمید باوفا باید طی روزهای 18 و 19 تیرماه به میدان برود.

24 مرداد 1398

شاگردان محمد بنا بعد از جام تختی به اردو باز می گردند

به گزارش خبرنگاران، شاگردان محمد بنا که نخستین اردوی آماده سازی خود را روز 24 دی ماه به سرانجام رساندند، چند روز بعد از سرانجام رقابتهای بین المللی جام تختی به اردوی تیم ملی بازخواهند گشت تا دومین مرحله تمرینات خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا استارت...

9 خرداد 1398