آلگری: حق فیورنتینا بود که یووه را شکست دهد

به گزارش اخبار برخط، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعتراف کرد که مردانش در جدال خانگی برابر فیورنتینا در جام حذفی ایتالیا مستحق شکست بوده اند.

آلگری: حق فیورنتینا بود که یووه را شکست دهد

به گزارش اخبار برخط، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (پنجشنبه) در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا در خانه اش 2 بر یک به فیورنتینا باخت که به نظر ماسیمیلیانو آلگری، بانوی پیر سزاوار این شکست بوده است.

شاگردان آلگری پس از کسب 38 پیروزی و چهار تساوی خانگی در تمامی رقابت ها، برای اولین بار از ماه آوریل سال 2013 (شکست برابر بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا) در خانه تن به شکست دادند. در واقع از زمان افتتاح استادیوم یوونتوس، پس از اینتر و سامپدوریا، فیورنتینا سومین تیم ایتالیایی بوده که توانسته است در این استادیوم بانوی پیر را شکست دهد.

آلگری در خاتمه این بازی به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: می دانستم که فیورنتینا روی فرم است و باید بگویم که هر دو تیم در نیمه اول خوب کار کردند. در ابتدای نیمه دوم اما ما برای 10 دقیقه نظم بازی مان را از دست دادیم و اجازه دادیم که فیورنتینا دو سه موقعیت گلزنی به دست آورد که در سومین موقعیت دروازه ما باز شد. فرصتی هایی برای به تساوی کشاندن بازی داشتیم اما فیورنتینا بهتر از ما بازی کرد و حقش بود که این بازی را ببرد.

آلگری ادامه داد: هنوز بازی دومی هست و ما سعی خواهیم کرد که در آن بازی ورق را به سود خودمان برگردانیم. می دانستیم که کار آسانی در این بازی نداریم چون فیورنتینا تیم بزرگی است و فوتبالی قابل قبول ارائه می نماید. گلی که ما دریافت کردیم، توسط کسی به ثمر رسید که 70 متر پا به توپ دوید و فکر نمی کنم که این گل نتیجه یک کار تاکتیکی از سوی فیورنتینا بوده باشد.

سرمربی پیشین میلان توضیح داد: نتیجه ای که برای بازی رقم خورد ما را به فکر و تمرکز برای بازی بعدی وادار کرد. فصل سری A هنوز تمام نشده است هرچند شاید بعضی از مردم بگویند که این اتفاق اتفاق افتاده است. بازی در لیگ قهرمانان یک رؤیاست و ما هنوز در بازی برگشت (مرحله یک هشتم نهایی) باید برابر دورتموند بازی کنیم و بعد از آن هم بازی برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی را در پیش خواهیم داشت.

منبع: تسنیم

به "آلگری: حق فیورنتینا بود که یووه را شکست دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: حق فیورنتینا بود که یووه را شکست دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید