رانیری: سهمیه دریافت برای رم کار سختی خواهد بود

به گزارش اخبار برخط، سرمربی جالوروسی اعتراف کرد که برای شاگردان او دریافت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در مدت اندک باقی مانده تا انتها فصل کار سختی خواهد بود.

رانیری: سهمیه دریافت برای رم کار سختی خواهد بود

به گزارش اخبار برخط، کلودیو رانیری پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال رم مقابل اودینزه در استادیو المپیکو، اعتراف کرد که هنوز هم کار مردانش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است.

رانیری به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما در نیمه اول بسیار تحت فشار قرار گرفتیم و سعی کردیم که مانع ضدحملات حریف شویم، کاری در نهایت بعد از 6 یا 7 دقیقه کوشش و تقلا پیروز به انجامش شدیم. من باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون آنها حتی زمانی که اوضاع بر وفق مراد ما نبود هم تمرکزشان را از دست ندادند. گفته بودم که این بازی بی نهایت سخت می گردد و همینطور هم شد.

رم با کسب این پیروزی موقتاً به رده چهارم جدول سری A صعود کرد هرچند پس از پیروزی میلان مقابل لاتزیو، جالوروسی دوباره به رده پنجم برگشت.

رانیری درباره شانس رم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تأکید کرد: تا خاتمه فصل ما برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهیم جنگید چون تمام تیم های بالای جدول الان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و توجه به جزئیات کار است که مشخص می نماید که کدام تیم ها سهمیه لیگ قهرمانان می گیرند. به نظر من این رقابت تا خاتمه فصل ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رانیری: سهمیه دریافت برای رم کار سختی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رانیری: سهمیه دریافت برای رم کار سختی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید