اجرای طرح توزیع الکترونیکی فرآورده های نفتی در خراسان جنوبی

به گزارش اخبار برخط، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی از اجرای طرح توزیع الکترونیکی فرآورده های نفتی در آینده نزدیک در منطقه اطلاع داد.

اجرای طرح توزیع الکترونیکی فرآورده های نفتی در خراسان جنوبی

قربانعلی مردانی، امروز چهارشنبه 24 اردیبهشت در جمع رسانه ها گفت: در آینده نزدیک تمام مشترکان نفت سفید، گاز مایع و همچنین مصرف نمایندگان جزء نفتگاز شامل ماشین آلات کشاورزی، دامداری ها، صنایع کوچک و تمامی مصرف نمایندگان نفتگاز و نفت سفید که ماهانه مصرف آنها کمتر از شش هزار لیتر است، مشمول این طرح خواهند شد.

به گزارش اخبار برخط، وی با اعلام حذف حواله های کاغذی، اظهار کرد: با اجرای این طرح عملاً فرآیند صدور و چاپ حواله کاغذی غیر فعال و سهمیه این دسته از مصرف نمایندگان در کارت بانکی که در هنگام ثبت نام در سایت نیو تجارت آسان معرفی نموده اند، ذخیره می گردد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان جنوبی اعلام کرد: این گروه از مصرف نمایندگان می توانند با استفاده از دستگاه پوز بانکی که در اختیار متصدیان فروشندگی ها قرار گرفته سهمیه ماهانه خود را دریافت نمایند و همزمان بهای سوخت از کارت بانکی آنها کسر و به حساب فروشنده منظور خواهد شد.

مردانی با تاکید بر ثبت نام در این سایت، گفت: در راستای طرح کشوری توزیع الکترونیکی فرآورده های نفتی، بزودی عرضه این فرآورده ها در استان به وسیله کارت بانکی شروع خواهد شد، لذا با توجه به پیغام ها و اطلاعیه های قبلی در این خصوص، لازم است تا سرانجام اردیبهشت امسال تمامی متقاضیان نسبت به ثبت نام در سامانه https://newtejaratasan.niopdc.ir اقدام و مدارک مربوطه را به فروشندگی انتخاب شده تحویل دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای طرح توزیع الکترونیکی فرآورده های نفتی در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح توزیع الکترونیکی فرآورده های نفتی در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید